Eftersnack: ÖREBRO STREET MEET #1 - Garaget.org 5:e April 2008 |

SaabLejon ÖSM #1 -08
5 mars 2008 · 484 Inlägg

ViinikkaT5 skrev:
Finns det någon cruising runda inplanerad än?

Karta finns i första inlägget.

Mvh Crew

Senast redigerat av SaabLejon (5 mars 2008)

R.I.P.
2004-01-10
2007-06-17
VilleV
5 mars 2008 · 193 Inlägg

attackhamster skrev:
Jag ställer up i "Peoples Choice" Med RX7a ( om den är färdigbyggd och lackad tills dess ) "VilleV" vet alla detaljerna. så skrev attackhamster RX7 94 big_smile

Du får skicka PM om du hinner klart

Mvh Crew

attackhamster
5 mars 2008 · 475 Inlägg

VilleV skrev:

attackhamster skrev:
Jag ställer up i "Peoples Choice" Med RX7a ( om den är färdigbyggd och lackad tills dess ) "VilleV" vet alla detaljerna. så skrev attackhamster RX7 94 big_smile

Du får skicka PM om du hinner klart

Mvh Crew

det kan bli SJUKT tight.. har du Jour? smile

visa faller för grupptryck.. visa faller för laddtryck
Bättre med kartong trim än rasad motor
Mazda RX-7 (1993)
Lozinmust "Unloaded"
5 mars 2008 · 1 557 Inlägg

Min syster kommer för övrigt med sin kamera och mAd SkIlZ(nej jag vet inte varför jag skrev så, fick en släng av "fjortis").

Det är två fartgupp med i cruisingen, bilder tas och kommer upp samt höjden på de @ första sidan inom kort. Jag skulle placera de i höjd, på en skala 1-10, typ 4. Kanske 5. Dvs, mediumhöjd, men gatan är rätt bred så det går att saxa sig över de också skulle det behövas, det är de båda farthindrena nedanför Krämaren, vid Systembolaget.

"When innovation meets passion!"
BMW 318is "Class II" (1994)
BMW Z3 2.8 Coupé "Dennis And The Dicks" (1998)
BMW M3 "Dennis And The Dicks" (1994)
VilleV
5 mars 2008 · 193 Inlägg

attackhamster skrev:

VilleV skrev:

attackhamster skrev:
Jag ställer up i "Peoples Choice" Med RX7a ( om den är färdigbyggd och lackad tills dess ) "VilleV" vet alla detaljerna. så skrev attackhamster RX7 94 big_smile

Du får skicka PM om du hinner klart

Mvh Crew

det kan bli SJUKT tight.. har du Jour? smile

Vi har sagt sista anmälan 31mars förhoppningsvis vet du då när  och om du blir klar
Mvh Crew

J-P-R DO IT LOW STYLE
5 mars 2008 · 1 342 Inlägg

Mechanimal skrev:
Min syster kommer för övrigt med sin kamera och mAd SkIlZ(nej jag vet inte varför jag skrev så, fick en släng av "fjortis").

Det är två fartgupp med i cruisingen, bilder tas och kommer upp samt höjden på de @ första sidan inom kort. Jag skulle placera de i höjd, på en skala 1-10, typ 4. Kanske 5. Dvs, mediumhöjd, men gatan är rätt bred så det går att saxa sig över de också skulle det behövas, det är de båda farthindrena nedanför Krämaren, vid Systembolaget.

Tur man har 19" på sen då, får man upp bilen lite lite grann iaf. Fast som sagt, att saxa är man ju van vid, blir den metoden om man är osäker. smile

Mr_EmCom Med.lem
5 mars 2008 · 3 759 Inlägg

Mechanimal skrev:
Min syster kommer för övrigt med sin kamera och mAd SkIlZ(nej jag vet inte varför jag skrev så, fick en släng av "fjortis").

Det är två fartgupp med i cruisingen, bilder tas och kommer upp samt höjden på de @ första sidan inom kort. Jag skulle placera de i höjd, på en skala 1-10, typ 4. Kanske 5. Dvs, mediumhöjd, men gatan är rätt bred så det går att saxa sig över de också skulle det behövas, det är de båda farthindrena nedanför Krämaren, vid Systembolaget.

Seröst går det inte att ända rutten? Dom 2 är dom värsta i Örebro City vad jag vet. + att det är 2 betång "pinnar" på sidorna så snedde är ju bara att glömma. Jag har alldrig haft problem med dom och jag har haft sänkta bilar, men lite lägre så tar det nog i.

/David

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!
BMW e24 635csi M-technic "The Great white shark" (1983)
Viinikka Bas För Ditt As!!!!!!
5 mars 2008 · 443 Inlägg

Mechanimal skrev:
Min syster kommer för övrigt med sin kamera och mAd SkIlZ(nej jag vet inte varför jag skrev så, fick en släng av "fjortis").

Det är två fartgupp med i cruisingen, bilder tas och kommer upp samt höjden på de @ första sidan inom kort. Jag skulle placera de i höjd, på en skala 1-10, typ 4. Kanske 5. Dvs, mediumhöjd, men gatan är rätt bred så det går att saxa sig över de också skulle det behövas, det är de båda farthindrena nedanför Krämaren, vid Systembolaget.

Får väl hoppas att jag kommer över guppen vid krämaren smile annars åker jag trädgårdsgatan och svänger upp änggatan!

The Black Ghost
SaabLejon ÖSM #1 -08
5 mars 2008 · 484 Inlägg

Mr_EmCom skrev:
Seröst går det inte att ända rutten? Dom 2 är dom värsta i Örebro City vad jag vet. + att det är 2 betång "pinnar" på sidorna så snedde är ju bara att glömma. Jag har alldrig haft problem med dom och jag har haft sänkta bilar, men lite lägre så tar det nog i.

Går att snedda vid gröna skylten, men...
Det kommer en karta på en liten alternativ avstickare / genväg för de lägsta bilarna, via vänstersväng i fyrvägskorset Rudbecksgatan/ Trädgårdsgatan -> Borgmästargatan för er som redan hittar i stan.
Så håll utkik i tråden, vi uppdaterar och släpper info fortlöpande wink

Senast redigerat av SaabLejon (5 mars 2008)

R.I.P.
2004-01-10
2007-06-17
Mr_EmCom Med.lem
5 mars 2008 · 3 759 Inlägg

SaabLejon skrev:

Mr_EmCom skrev:
Seröst går det inte att ända rutten? Dom 2 är dom värsta i Örebro City vad jag vet. + att det är 2 betång "pinnar" på sidorna så snedde är ju bara att glömma. Jag har alldrig haft problem med dom och jag har haft sänkta bilar, men lite lägre så tar det nog i.

Går att snedda vid gröna skylten, men...
Det kommer en karta på en liten alternativ avstickare / genväg för de lägsta bilarna, via vänstersväng i fyrvägskorset Rudbecksgatan/ Trädgårdsgatan -> Borgmästargatan för er som redan hittar i stan.
Så håll utkik i tråden, vi uppdaterar och släpper info fortlöpande wink

Den väsntersvängen bara älskar man ju, max 3.5 bilar hinner förbi innnan det blir rött :arg tongue

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!
BMW e24 635csi M-technic "The Great white shark" (1983)
camaro67 Meister
5 mars 2008 · 6 763 Inlägg

Mr_EmCom skrev:

SaabLejon skrev:

Mr_EmCom skrev:
Seröst går det inte att ända rutten? Dom 2 är dom värsta i Örebro City vad jag vet. + att det är 2 betång "pinnar" på sidorna så snedde är ju bara att glömma. Jag har alldrig haft problem med dom och jag har haft sänkta bilar, men lite lägre så tar det nog i.

Går att snedda vid gröna skylten, men...
Det kommer en karta på en liten alternativ avstickare / genväg för de lägsta bilarna, via vänstersväng i fyrvägskorset Rudbecksgatan/ Trädgårdsgatan -> Borgmästargatan för er som redan hittar i stan.
Så håll utkik i tråden, vi uppdaterar och släpper info fortlöpande wink

Den väsntersvängen bara älskar man ju, max 3.5 bilar hinner förbi innnan det blir rött :arg tongue

Fan va du är känslig då big_smile Sen heter de betong tongue

Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
Fighter_87 Ö.S.M-CREW
5 mars 2008 · 305 Inlägg

Så ni har fått iväg pokalerna nu på gravering? najs!

Tyskstuk - JDM
----------------------------------------
Tyskt & Japanskt!
Volkswagen Golf 3 "Party-Gölfen" (1994)
In-Sports
5 mars 2008 · 156 Inlägg

Klarar vägbulor utan problem, kör ju luftfjädrat. smile

Volvo Xc90 "Widebody By Design By HK" (2004)
Volvo 240 "Veteranen" (1978)
Volvo V70 "Sveriges häftigaste Volvo 2008" (2003)
Viinikka Bas För Ditt As!!!!!!
5 mars 2008 · 443 Inlägg

In-Sports skrev:
Klarar vägbulor utan problem, kör ju luftfjädrat. smile

Lyxigt tongue

The Black Ghost
Fotografen_Micke Fotograf/Ljudbyggare
5 mars 2008 · 781 Inlägg

ViinikkaT5 skrev:

Fotografen_Micke skrev:
Antar att många som ska på träffen vill ha bilder på sina bilar. Självklart kommer jag att vara där för att fotografera!

Det låter bra så man kan få lite nya fräscha vår bilder:)

Självklart kommer du få bilder på din vackra pärla!

Viinikka Bas För Ditt As!!!!!!
5 mars 2008 · 443 Inlägg

Fotografen_Micke skrev:

ViinikkaT5 skrev:

Fotografen_Micke skrev:
Antar att många som ska på träffen vill ha bilder på sina bilar. Självklart kommer jag att vara där för att fotografera!

Det låter bra så man kan få lite nya fräscha vår bilder:)

Självklart kommer du få bilder på din vackra pärla!

Fin Fint!

The Black Ghost
AeroAnders Saab frälst
5 mars 2008 · 43 Inlägg

Hmmm, man kanske skulle ansluta... verkar skoj!

Saablar Aset Axsar Bra!!!
WeDo
5 mars 2008 · 3 390 Inlägg

Ifall det är folk från Laxå, hallsberg, Kumla skull eju kunna åka tillsammans ?  Ingen jätte sträcka att åka men iaf tongue  trevligt tongue

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
VWSmurfen Smurfen
5 mars 2008 · 103 Inlägg

Kommer dyka upp på träffen. Även ställa ut.

Vw Freak...
Längtar till BUG RUN
Soubee
5 mars 2008 ·

Får se man kanske har "vägarna förbi", verkar ju komma lite bilar man kan dregla lite över tongue haha

Senast redigerat av Soubee (5 mars 2008)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang