Haxxel: Försöker du tigga till dig en födelsedags glass eller bakelse så måste jag säga.... att det funkar jätte bra
heltsonika: Du är mer än välkommen att joina oss!
TLO: Jag har inte bestämt något slutdatum för träffen (för i år, vem vet jag kanske drar igång träffen även nästa år, om intresse finns?) utan tyckte att alla som deltagit i träffarna hitills i år, kan få vara med och bestämma sista datumet!
I like money right where I can see it, standing in my front yard...
synd på vädret, var på väg att hämta bilen ur garaget men möttes av nederbörd så jag vände i dörren.. hoppas det blir bättre nästa gång. ang slutdatum så tycker jag sålänge som säsongen håller i sig? har man tur ligger man ju o solar i okt..
zebbmachine: Det är INTE nu på söndag utan NÄSTA söndag, den 24 augusti som nästa träff är och då är du och dina vänner mer än välkomna!
Ali_Coupen: Eftersom det är en stående träff så är det olika från olika gånger och det är ytterst få som skriver här innan om dom kommer eller ej, utan man får helt enkelt chansa.
Vid nederbörd är träffen officiellt automatiskt inställd, men förra helgen, då träffen skulle blivit av, så var det ett par bilar som drog till caféet ändå och satt och snackade
I like money right where I can see it, standing in my front yard...