2276
Sök

Angående: Stående träff, söder om Stockholm!

4 299 Inlägg
8 mars 2009
Hmm, kanske jag kan komma ut också smile

Kan man passa på att fira mitt exakt ett år gamla körkort! Hoppas att det är väder för sommarsulor då också! big_smile

Xzation
101 Inlägg
9 mars 2009
Rallyhalle skrev:
Hmm, kanske jag kan komma ut också smile

Kan man passa på att fira mitt exakt ett år gamla körkort! Hoppas att det är väder för sommarsulor då också! big_smile

fira med en kopp kaffe och en bulle på lantbyggden...

Telge Drifting Team
602 Inlägg
9 mars 2009
Det är jätte lätt att hitta, åk mot skansundet så ligger fiket på höger sida efter vägen precis, det går nästan inte att missa.

1 062 Inlägg
10 mars 2009
.......festa med jobbet på Fredagen, på en middag på Lördagen, o gå på jobbvända på Sön kväll......

Blir tufft =/

"You Go, we go!"

533 Inlägg
11 mars 2009
Trådstartare
TLO skrev:
.......festa med jobbet på Fredagen, på en middag på Lördagen, o gå på jobbvända på Sön kväll......

Blir tufft =/

Du har inget val vännen, jag vill mer än gärna se en bakfull Daniel ta en kopp kaffe med mig cool

I like money right where I can see it, standing in my front yard...

533 Inlägg
11 mars 2009
Trådstartare
evilaudio skrev:
smeagoll skrev:
evilaudio skrev:

å vart ligger de??

hahahaha sök på eniro... det var massa gröna fält och två stora vattenpölar brevid!!!!

de e ju mitt i skogen juh..tongue

Stämmer JÄTTE bra! Träffen ligger mitt ute i ingenstans MEN har helt grymma vägar runt omkring sig och det är pga de slingriga, tighta vägarna som jag valde träffplatsen. Denna träff är på sommaren, inte som någon annan bilträff i Stockholm, då vi är ett tight litet gäng som alla pratar med alla och inte fryser ut någon, vi ses för en fika och efter någon timme sätter vi oss i våra bilar och kör Slingerbulten smile

All info och även vägbeskrivning finns på trådens första sida smile

533 Inlägg
11 mars 2009
Trådstartare
heltcp skrev:
Har kört dom där vägarna med Lastbil och släp. Jag ska helt klart försöka komma förbi nångång i vår.

Du är mer än välkommen smile

533 Inlägg
11 mars 2009
Trådstartare
smeagoll skrev:
mycke kvar att göra men jag kommer med bilen som den står... ser hel ut iaf.. och den går framåt!!!   

eldtomta ligger ju mitt ute i bushen jag kommer ju åka vilse.... nån mer som åker från tungelsta hållet?

Det är lätt att hitta, skulle du inte göra det så vägleder vi dig eller hämtar upp dig på vägen! smile

1 Inlägg
11 mars 2009
om vädret tillåter kan man ju alltid svänga förbi  smile

No Shame Racing Crew
680 Inlägg
12 mars 2009
jag kommer med om det går bra..........

No Shame Racing Crew

JDM
593 Inlägg
13 mars 2009
Ser verkligen fram emot att komma och träffa gänget big_smile Gillar inte de där träffarna där alla står i små högar och tittar surt på varrandra tongue här väntar jag mig ett varmt väkommnande och många nya vänner. Tar antagligen med mig en handfull extra polare med fina bilar smile

Det ska vara JDM och bana!

Xzation
101 Inlägg
13 mars 2009
Haxxel skrev:
Ser verkligen fram emot att komma och träffa gänget big_smile Gillar inte de där träffarna där alla står i små högar och tittar surt på varrandra tongue här väntar jag mig ett varmt väkommnande och många nya vänner. Tar antagligen med mig en handfull extra polare med fina bilar smile

håller med dig fullt.. kan bli trisst ibland och stå i små högar och glo på varann....

//Robban

533 Inlägg
13 mars 2009
Trådstartare
Känns som jag är fel person att säga det, då jag är grundare av träffen men mina träffar har hitills varit väldigt vänliga och jag hoppas ingen någonsin har behövt känna sig utanför. Alla pratar med alla och det är så jag vill att det ska förbli smile

Xzation
101 Inlägg
13 mars 2009
exiZ skrev:
Känns som jag är fel person att säga det, då jag är grundare av träffen men mina träffar har hitills varit väldigt vänliga och jag hoppas ingen någonsin har behövt känna sig utanför. Alla pratar med alla och det är så jag vill att det ska förbli smile

låter bra det då får du presentera mig för alla dina stammisar när första träffen e (hihi)

1 062 Inlägg
14 mars 2009
exiZ skrev:
TLO skrev:

Blir tufft =/

Du har inget val vännen, jag vill mer än gärna se en bakfull Daniel ta en kopp kaffe med mig cool

Kan man neka efter detta? smile Skall göra mitt bästa för att komma iväg....

"You Go, we go!"

533 Inlägg
15 mars 2009
Trådstartare
smeagoll skrev:
exiZ skrev:

låter bra det då får du presentera mig för alla dina stammisar när första träffen e (hihi)

Det gör jag MER än gärna! smile

533 Inlägg
15 mars 2009
Trådstartare
TLO skrev:
exiZ skrev:
TLO skrev:

Blir tufft =/

Kan man neka efter detta? smile Skall göra mitt bästa för att komma iväg....

Bra! Jag räknar (nästan) med dig big_smile

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
16 mars 2009
Jag har bara pratat med malsa för han är sötast! wink

Bmw osv..

37 Inlägg
16 mars 2009
Jag lär nog dyka upp på dessa träffar igen från och med april när bilen väl är påställd igen smile
Senast redigerat av Malsa (16 mars 2009)

92 Inlägg
16 mars 2009
Så det börjas nu igen ;P, dyker kanske förbi med corren någon gång i sommar dvs maj/ juni om jag ställt på bilen då.

Sök