2306
Sök

Inför: Vingåkraträffen 3 maj - Garaget & Realcar - [ANMÄL DIN BIL HÄR] OBS! Incheckningen börjar redan kl 07:00!

Administratör
11 967 Inlägg
23 april 2008
Trådstartare
WeDo skrev:
ViinikkaT5 skrev:
WeDo skrev:

Samma tid i odensbacken fast det öppnar tidigare i Vingåker eller ?

Hmm såg nu att dom öppnar 07.00! hur gör vi då?

Måste man vara där så tidigt då ?  Utställningen öppnar väl inte förrän 11:00....

Du måste inte vara där, men insläppet för uställare är utökat med en timme då det blir mycket bilar och det kommer bli tight med tid om alla ska hinna tvätta.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Bas För Ditt As!!!!!!
443 Inlägg
23 april 2008
chrizz skrev:
WeDo skrev:
ViinikkaT5 skrev:

Hmm såg nu att dom öppnar 07.00! hur gör vi då?

Måste man vara där så tidigt då ?  Utställningen öppnar väl inte förrän 11:00....

Du måste inte vara där, men insläppet för uställare är utökat med en timme då det blir mycket bilar och det kommer bli tight med tid om alla ska hinna tvätta.

Hmm blir en tidig morgon verkar det som...

The Black Ghost

7 Inlägg
23 april 2008
jaja.. kommer från Oslo.. måste väl dra rundt klockan 3-4 då najs;P

;)

343 Inlägg
24 april 2008
Jag har aldrig varit på denna träff förut, men ska ställa ut smile
hur fungerar det om det blir skit väder ?

Projekt Prelude: http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 88#p985988
Tack till: Min far
Stockholms Bil & Kaross AB
Blekingebilradio.se

3 390 Inlägg
24 april 2008
ImprezaGT skrev:
Jag har aldrig varit på denna träff förut, men ska ställa ut smile
hur fungerar det om det blir skit väder ?

Då sitter man i bilen och tittar på scrubs eller nått smile

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Bas För Ditt As!!!!!!
443 Inlägg
24 april 2008
Vilken tid ska vi åka?

The Black Ghost

Unknown_Orebro
24 april 2008
ViinikkaT5 skrev:
Vilken tid ska vi åka?

Ja det beror väll på om du vill tvätta bilen där eller om du gör det hemma.. Jag tänkte tvätta bilen innan vi åker så jag kan åka dit 08.00 som vi sa förut men vill alla andra åka 07.00 så är det lugnt!

3 390 Inlägg
24 april 2008
Woodpecker skrev:
ViinikkaT5 skrev:
Vilken tid ska vi åka?

Ja det beror väll på om du vill tvätta bilen där eller om du gör det hemma.. Jag tänkte tvätta bilen innan vi åker så jag kan åka dit 08.00 som vi sa förut men vill alla andra åka 07.00 så är det lugnt!

Tvättar också bilen innan... och man kan ju åka 08:00 fast man ska tvätta bilen där...

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

204 Inlägg
24 april 2008
WeDo skrev:
Woodpecker skrev:
ViinikkaT5 skrev:
Vilken tid ska vi åka?

Tvättar också bilen innan... och man kan ju åka 08:00 fast man ska tvätta bilen där...

Det kommer att vara låååång kö till tvätten även fast det är en tvätthall för långtradare... Det kommer inte att ges tillfälle att göra någon "recondtvätt" eftersom att alla skall få tillgång till att tvätta. cool

"Tamdiu discendum est, quamdiu vivas"

Unknown_Orebro
24 april 2008
WeDo skrev:
Woodpecker skrev:
ViinikkaT5 skrev:
Vilken tid ska vi åka?

Men ska vi säga att vi träffas på parkeringen utanför Jakobssons Möbler kl 08.00 då?

Ollikkala Racing
1 724 Inlägg
24 april 2008
Hur länge håller träffen på ungefär eller när är prisutdelningen? har letat lite men inte hittat den infon än, fick nämligen reda på att jag måste på ett dop just denna dag men beroende på hur lång tid det tar och hur lång träffen är kanske jag hinner ändå wink .

- Time Attack -

3 390 Inlägg
24 april 2008
Woodpecker skrev:
WeDo skrev:
Woodpecker skrev:

Men ska vi säga att vi träffas på parkeringen utanför Jakobssons Möbler kl 08.00 då?

Yes... Vi gör det.. smile

204 Inlägg
24 april 2008
NIzmO skrev:
Hur länge håller träffen på ungefär eller när är prisutdelningen? har letat lite men inte hittat den infon än, fick nämligen reda på att jag måste på ett dop just denna dag men beroende på hur lång tid det tar och hur lång träffen är kanske jag hinner ändå wink .

Prisutdelningen brukar vara runt kl 15... Du får gasa på lite hem...big_smile

"Tamdiu discendum est, quamdiu vivas"

9 Inlägg
25 april 2008
Det kan bli långrandigt en hel dag där... ska också ställa ut. Men man kan ju alltid pysa iväg till "Outleten" o fynda smile

Bas För Ditt As!!!!!!
443 Inlägg
25 april 2008
WeDo skrev:
Woodpecker skrev:
WeDo skrev:

Yes... Vi gör det.. smile

Ok då säger vi 08.00 vid jakobssons!!! ska åka och hämta huven snart:) sen kumla och sätta den på bilen!

The Black Ghost

52 Inlägg
26 april 2008
kommer ner från karlstad och tittar lite. Flickvännen bor ju i vingåker. kan inte bli bättre. Garaget träff i karlstad ikväll och vingåkra träffen helgen därpå. kunde inte kommit bättre! underbart!
Är de borta på Realcars gård ni ska vara?

None

Åkeri ägare
226 Inlägg
27 april 2008
Hur många bilar är uttagna? Ska bli kanon men lär inte var på plats före nio. hoppas på att dom som bor i när området tvättar hemma hehe

Cool blue/Cool Edition, Bilar för mig är ett sätt att skapa livs kvalite och njuta av min hobby

3 390 Inlägg
27 april 2008
cool blue skrev:
Hur många bilar är uttagna? Ska bli kanon men lär inte var på plats före nio. hoppas på att dom som bor i när området tvättar hemma hehe

Äsch... "Bättre lite skit i ......."  wink

23 Inlägg
28 april 2008
Är det någon från V-ås, sura, hallsta m.m (västmanland) som ska åka? tongue skulle ju va skoj, då slipper man att åka ensam, kan man ju åka i trupp, mkt mkt roligare smile

Vad är det som de bedömmer på dessa utställningar? finns de nå standard grejs de går efter? roll
Senast redigerat av BMW_325_Coupe (28 april 2008)

Åkeri ägare
226 Inlägg
28 april 2008
WeDo skrev:
cool blue skrev:

Äsch... "Bättre lite skit i ......."  wink

Hehe ja men jag är ju en putts nisse ju Kul å träffas på Lördag

Cool blue/Cool Edition, Bilar för mig är ett sätt att skapa livs kvalite och njuta av min hobby

Sök