Du har redan rätt låda för detta recept som jag kör på(likt tonvis med andra, många håriga bmw-turbos bl.a.):
1x Sachs 618 tryckplatta
1x Svänghjul från M20-motor(E30-karossens sexa)
1x Startmotor från M20, ska helst vara LILLA startmotorn, har för mig att de sitter på senare årsmodeller av E30, men inte helt hundra. Med större startmotorn får man börja modda om oljetråg..
1x 4/6-puckad sinterlamell, antingen fjädrad eller ofjädrad. Färre puckar samt ofjädrat = Jobbigare/Mer svårkört, fler puckar med fjädring = Lite lättare körning iaf. Inte helt säker ifall du behöver byta urtrampningslager mer än att bara byta till ett nytt original ifall det gamla är slitet.
Och din nuvarande ZF-låda, så har du ett vinnande recept! Kronan på verket är att du måste förlänga slavcylindern på lådan med 1,5 cm ca, eller typ 18mm ifall man vill vara petig men 15mm funkar. Och gärna förlänga på andra sidan av lådan också, så att urtrampningslagret inte anligger snett, orsakar lite oljud men så hållbar låda som det är från början så.. äsch =P
Detta kostar givetvis en slant, tryckplatta + lamell går lös för hur billigt du kan hitta det på Ebay eller gå till Bakaxeldelar.se, där jag köpte min 6-puckade ofjädrade samt Sachs tryckplatta, för runt 4500 totalt om jag inte minns fel. M20-startmotor och svänghjul går lös på inte mer än 500 spänn beggat

Fotnot; M20-svänghjulet är enkelmasse-typ, därav behövs förlängningen av kopplingscylindern för att kompensera mot M50-hjulets dubbelmassa. Du får lite varvigare karaktär också av detta, kan vara roligt