gamla 900 saabarna ligger rätt bra till hos mej, med den skumma vindrutan och nästan ingen vinkel på a-stolpen, huven går ner över framskärmarna Annars är ju högbygget Atos inte nån vacker skapelse heller
Senast redigerat av Volvo__Mannen (9 december 2008)
volvo 740, seriöst han som designa bilen borde fan skjutas. fy fan.
Haha håller! Jävla lådabilen!
haha då är jag typ den enda som tycker dom e snygga, kantig 80-tals design är ju grymt!
Nej då, du är inte ensam så länge inte ägaren envisas med att ha en Volvo dekal i framrutan modell STOR och sedan som grädde på moset rollar bilen Mattsvart !?
Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson'' Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.
haha då är jag typ den enda som tycker dom e snygga, kantig 80-tals design är ju grymt!
Nej då, du är inte ensam så länge inte ägaren envisas med att ha en Volvo dekal i framrutan modell STOR och sedan som grädde på moset rollar bilen Mattsvart !?
håller med där.
här kommer ett bidrag mitt vinteråk, den kan jag hålla med om att den är riktigt ful
gamla 900 saabarna ligger rätt bra till hos mej, med den skumma vindrutan och nästan ingen vinkel på a-stolpen, huven går ner över framskärmarna Annars är ju högbygget Atos inte nån vacker skapelse heller
lägg märket till att jag inte tycker du är en idiot, har fel eller vill förlöjliga/dumma dig på något viss, en jag fattar inte hur du menar det där med huven, kan du snälla förklara?
de jag menar är att huven går ner på sidan av bilen, så skarven mellan framskärm och huv blir på sidan av bilen inte på ovansidan som på de flesta bilar
Alla som klagar på Volvo 740, beror det inte lite på vad bilarna är i för skick då? En del liknar ju rishögar och har hur mycket rost som helst, men en del, ett fåtal av dem ser mkt bättre ut, knappt någon rost alls.
Men bilenmodellen är ju nästan 20 år gammal så skönhetsfel hör till och oftast går det att fixa dem!