Finns många: Volvo 340/360 och 940, BMW E30, Fiat Multipla, Saab 90, Nissan Prarie, Ford Ka, Ssang Young, ett flertal jänkare från 60 och 70-talet mfl Konstigt nog tycker jag inte att Volvo 240 eller 740 är speciellt fula, lite tråkiga kanske men inte fula
Håller med om nästan alla bilar förutom jänkarna , dom var snygga ända fram till 80 talet . Riktiga bilar kommer från USA
Riktiga Bilar Kommer Från USA *****____________________
*****____________________
Supran tycker jag är snygg , framförallt modellen som kom 93 / 94 . Men det finns så många andra fula japanare att jag skulle behöva 2 månader på mig att skriva ner alla .
Riktiga Bilar Kommer Från USA *****____________________
*****____________________
Passat modellen ja har är sjukt ful bland vanliga massproducerade bilar, ja menar, "Grillen" som inte finns, MYCKET plåt och små hjulhus, bulligt fult utseende rent allmänt. tycker listerna sitter för högt på dörrarna mm mm mm mm... men visst, nyare fronten och en brutal sänkning med andra fälgar så ser den ju lite bättre ut. men original.. nej usch!
Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.
Janne på Autoexperten Gävle
Jonas på Bakaxeldelar för niceprice på delar.
Mazda 121!!!!! Helt klart världens fulaste bil enligt mig!
Om man skulle ge en europé en motor på 8300 kubik skulle han få ut väldigt mycket mer än 500hk! Vi kan få ut så mycket effekt ur en pennvässare nu för tiden!/Jeremy Clarkson
Porsche 924 , 914 , är inte vackra , jag är allergisk mot Porsche 924 . 928 är väl ingen skönhet heller men den är bättre än 924 n .
En unik bilhistoria... du gillar tydligen "plastbilar"... kolla upp dessa modellarna; Och jag ställer frågan: Var har jap-bilarna sin inspirationskälla i från???
Porsche 914
Porsche 924 Carrera
Porsche 944 T
Porsche 928 GTS
Och varför är de så fula? Du måste ju ha ett vettigt svar när du tycker att så många bilar är så fula...