alltså Pontiac AzteK som nån har visat har va fan grotesk,den designer borde avlivas,märkligt gm håller på att självdö, annars är ju volvo 340/360 sjukt fula
Bakdelen och taklinjen på nya Jaguar XJ. Taklinjen liknar en Audi A6 , och bakdelen liknar en Lancia Delta 2009 . Jaguar har tyvärr förstört sitt varumärke och kommer nog att få det svårt att behålla sina kunder . Nu blir det väl mest New Age folk som kommer köpa deras bilar . Mycket synd . Eftersom gamla XJ var riktigt snygg enligt min åsikt.
Senast redigerat av fontheking5 (1 augusti 2009)
Riktiga Bilar Kommer Från USA *****____________________
*****____________________
Jag tycker att det är riktigt synd att Jaguar avlivade det DNA de haft sen XJ series 1... Och så är det de som på fullaste allvar påstår att Jaguar måste förnya sig... Snälla nån, det finns vissa bilar som bara ska se ut som de gjort i alla tider... Tror ni det skulle säljas en enda Porsche 911 om de helt plötsligt började se ut som en "modern" superbil helt olik föregångaren, till exempel?
Bakdelen och taklinjen på nya Jaguar XJ. Taklinjen liknar en Audi A6 , och bakdelen liknar en Lancia Delta 2009 . Jaguar har tyvärr förstört sitt varumärke och kommer nog att få det svårt att behålla sina kunder . Nu blir det väl mest New Age folk som kommer köpa deras bilar . Mycket synd . Eftersom gamla XJ var riktigt snygg enligt min åsikt. http://www.automotorsport.se/bigpix/200 … 06_big.jpg
Den bilden ser mer ut som en Citra C6:
Ta gärna en titt på en av mina bilar och kommentera ifall du gillar någon av bilderna
Bakdelen och taklinjen på nya Jaguar XJ. Taklinjen liknar en Audi A6 , och bakdelen liknar en Lancia Delta 2009 . Jaguar har tyvärr förstört sitt varumärke och kommer nog att få det svårt att behålla sina kunder . Nu blir det väl mest New Age folk som kommer köpa deras bilar . Mycket synd . Eftersom gamla XJ var riktigt snygg enligt min åsikt. http://www.automotorsport.se/bigpix/200 … 06_big.jpg
Volvo 340 är ju inte direkt sexig, men fulast? svårt att säga, på en del bilar har man ju lagt ner lite jobb för att de ska se annorlunda ut, och kanske just därför anses de vara fula för att tanken var just att bilen skulle sticka ut... t.ex. Fiat Multipla, men det var just det som skulle sälja den; design. DÄREMOT är Alfa romeos bilar snygga.
Nya Volvo S60, alla Renault, nästan alla Citroën, många nya Japanska bilar t.ex Toyota Prius, Nissan Micra, Subaru Tribecca, Honda Insight m.m listan kan göras mycket lång..
Kommer förmodligen få en del negativ respons men de flesta mercedes bilar är de fulaste bilar som finns enligt mig, ser verkligen ingenting som är snyggt med dessa bilar, men som sagt, smaken är som baken.
ja de har du rätt i men alla får väl köpa den bil dom vill ha de är ju deras val så....men alla har ju olika smak hur kul vore de om alla åkte runt i likadana bilar då?