2056
Sök

FULASTE bilen enligt dig????

407 Inlägg
1 augusti 2009

325 Inlägg
1 augusti 2009
alltså Pontiac AzteK som nån har visat har va fan grotesk,den designer borde avlivas,märkligt gm håller på att självdö, annars är ju volvo 340/360 sjukt fula

825 Inlägg
1 augusti 2009
Bakdelen och taklinjen på nya Jaguar XJ. Taklinjen liknar en Audi A6 , och bakdelen liknar en Lancia Delta 2009 . Jaguar har tyvärr förstört sitt varumärke och kommer nog att få det svårt att behålla sina kunder . Nu blir det väl mest New Age folk som kommer köpa deras bilar . Mycket synd . Eftersom gamla XJ var riktigt snygg enligt min åsikt.
http://www.automotorsport.se/bigpix/2009/Jaguar_XJ_MY2010_06_big.jpg
Senast redigerat av fontheking5 (1 augusti 2009)

Riktiga Bilar Kommer Från USA *****____________________
*****____________________

5 111 Inlägg
1 augusti 2009
Jag tycker att det är riktigt synd att Jaguar avlivade det DNA de haft sen XJ series 1... Och så är det de som på fullaste allvar påstår att Jaguar måste förnya sig... Snälla nån, det finns vissa bilar som bara ska se ut som de gjort i alla tider... Tror ni det skulle säljas en enda Porsche 911 om de helt plötsligt började se ut som en "modern" superbil helt olik föregångaren, till exempel?

Dieselgypsy
538 Inlägg
1 augusti 2009
fontheking5 skrev:
Bakdelen och taklinjen på nya Jaguar XJ. Taklinjen liknar en Audi A6 , och bakdelen liknar en Lancia Delta 2009 . Jaguar har tyvärr förstört sitt varumärke och kommer nog att få det svårt att behålla sina kunder . Nu blir det väl mest New Age folk som kommer köpa deras bilar . Mycket synd . Eftersom gamla XJ var riktigt snygg enligt min åsikt.
http://www.automotorsport.se/bigpix/200 … 06_big.jpg

Den bilden ser mer ut som en Citra C6:
http://avto-russia.ru/autos/citroen/photo/citroen_c6_1024x768.jpg

Ta gärna en titt på en av mina bilar och kommentera ifall du gillar någon av bilderna

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
1 augusti 2009
Volvo 340 !!!

C H E V R O L E T <3

587 Inlägg
1 augusti 2009
håller med , ser rätt frän ut.  Beauty is in the eye of the beholder som man säger

825 Inlägg
4 augusti 2009
TheDeadDorkster skrev:
fontheking5 skrev:
http://www.automotorsport.se/bigpix/200 … 06_big.jpg

Den bilden ser mer ut som en Citra C6:
http://avto-russia.ru/autos/citroen/pho … 24x768.jpg

Bilden jag lade in är på den nya Jaguaren , tro det eller ej .

Riktiga Bilar Kommer Från USA *****____________________
*****____________________

36 Inlägg
4 augusti 2009
Måzte vara nått av Lukaz Kooz byggen, dom är verkligen zkitfula enligt mig!

609 Inlägg
5 augusti 2009
Volvo 340 är ju inte direkt sexig, men fulast? svårt att säga, på en del bilar har man ju lagt ner lite jobb för att de ska se annorlunda ut, och kanske just därför anses de vara fula för att tanken var just att bilen skulle sticka ut... t.ex. Fiat Multipla, men det var just det som skulle sälja den; design. DÄREMOT är Alfa romeos bilar snygga.

874 Inlägg
6 augusti 2009
Fiat multipla och Ford KA Är nog de två allra värsta enligt mig.

Men allt med mycket rost är bara fult det med, hade aldrig kunnat glida runt i en gammal rosthög(eller ny) oavsett bilmodell, hade skämts ihjäl tongue

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

679 Inlägg
3 oktober 2009
Nya Volvo S60, alla Renault, nästan alla Citroën, många nya Japanska bilar t.ex Toyota Prius, Nissan Micra, Subaru Tribecca, Honda Insight m.m listan kan göras mycket lång..

Får ju inte heller glömma Fiat och KIA.

Pulverlackerare/Taxichaffuör
455 Inlägg
2 174 Inlägg
3 oktober 2009
Jag tycker VOLVO 740 är fulaste bilen. Så kantig och opersonlig. Helt kass bil. förutom att den går och går.

4 Inlägg
3 oktober 2009
Fiat Multipla e brutalt ful!

Borstat grenrör!
125 Inlägg
3 oktober 2009
Kommer förmodligen få en del negativ respons men de flesta mercedes bilar är de fulaste bilar som finns enligt mig, ser verkligen ingenting som är snyggt med dessa bilar, men som sagt, smaken är som baken.

Hellre en tia i handen än en tjuga i foten.

orginal är för gubbjävlar
296 Inlägg
3 oktober 2009
nissan syline,toyota supra,mazda rx ja alla japanska bilar överhuvud taget....

hellre pallbocks kung än trailer queen

27 Inlägg
3 oktober 2009
mr_harry skrev:
nissan syline,toyota supra,mazda rx ja alla japanska bilar överhuvud taget....

Vad åker du själv då? hahahah

"If it ain't a rotor it ain't a motor"

27 Inlägg
3 oktober 2009
Tycker det är fel att säga att man inte tycker en viss modell.. Folk köper väl den bilen som dom själva tycker om, eller?

"If it ain't a rotor it ain't a motor"

orginal är för gubbjävlar
296 Inlägg
3 oktober 2009
ja de har du rätt i men alla får väl köpa den bil dom vill ha de är ju deras val så....men alla har ju olika smak hur kul vore de om alla åkte runt i likadana bilar då?

hellre pallbocks kung än trailer queen

Sök