vad säger ni grabbar skall vi åka till överby dom har ju träff där med denna fredagen. länk till deras tråd :http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=124559 om det är bra väder kan det ju bli lite gooa kort på vägen dit!. bara ett förslag
låter rätt kul att åka iväg till andras träffar man skulle kunna göra det typ varannan gång eller nått liknade om intresset finns hos folket vill säga^^
ja hade varit kul och se lite nya bilar lite nytt folk om det är gött väder på fredag kan vi ju åka. om några är på ?
Det finns två sätt att göra saker på
Fel sätt och mitt sätt ^^
Vaa faan, denna tråden har jag helt missat... men åkejävel ska ju ha mojmoj på fredag, han har ju fyllt år. Så kommer nog inte denna fredagen, Får se vilken fredag min bil är redo för att ta sig dit oxå.
vart va alla??? vi vart där från kl 18.55 till 19.15 å det vart väl tre bilar som va där å ba åkte..såg er erico_4 å david när ni åkte över bron vart va ni på väg?..
ok jag kom ca 25 min sent sant brukar vara där först men shit happens ledsen för... men jag lovar att vara där 18,45 nästa fredag... jobar 7 dagar i veckan... de börjar ta på kroppen men allt för LazeR blå lack //skaparen av träffen // vit 945 med BSR CHIP