mellan 2 veckor och tre månader Har sökt tre gånger och snittet ligger väl på en månad ungefär men det borde vara mindre nu när det är lågsäsong
tack så mkt. hoppas de går fort iaf:) ska bli kul o få köra lagligt så man slipper bli tagen
de är lätt att bli tagen även med lappen
sant. men när man kör runt med en oskattad och obes så e de lättare vad kör ni föresten? själv står de en yamaha xt 600e och en triumph rs sprint 955i i garaget:)
tack så mkt. hoppas de går fort iaf:) ska bli kul o få köra lagligt så man slipper bli tagen
de är lätt att bli tagen även med lappen
sant. men när man kör runt med en oskattad och obes så e de lättare vad kör ni föresten? själv står de en yamaha xt 600e och en triumph rs sprint 955i i garaget:)
ja kör en gammal r6 men suktar efter yamahas "nya" mt-09
okej trevligt:) har svårt att välja vad jag vill ha för ngt. gillar både sport och supermotard.sen även ducati monster e läckra
okej trevligt:) har svårt att välja vad jag vill ha för ngt. gillar både sport och supermotard.sen även ducati monster e läckra
gillar även jag lite allt möjligt, utom klimakteriemopparna då (glidare) tycker mt-09 känns som en bra kompromiss
Hej. fyller 24 imorgon och ska börja på tung mc nu tänkte jag. skickade in om handledarskap och körkortstillstånd igår med e-legitimation och betalade in direkt. hur långt tid tar de på ett ungefär innan man får papperna ?
Vad gäller vid övningskörning. Måste man ha övningskörning väst eller e den små skylltarna på regplåten godkännda?
väst eller tejpa fast en skylt på ryggen
Oki på lappen från körskolan står de skylt baktill på mc eller på ryggen därför ja undra om dem små man fäster på regskylten va gilltiga
mycket möjligt att en sådan variant också är godkänd, har dock aldrig sett en sån själv men de västarna brukar ju vara väldigt billiga, så syns man också med en sådan på vilket kan vara bra i början
Vad gäller vid övningskörning. Måste man ha övningskörning väst eller e den små skylltarna på regplåten godkännda?
Jag hade en överbliven reflexväst i ena handen och en övningskörningsskylt från bilkörkortets tid i andra. Gjorde hål i hörnen på skylten och sen hål i västen som matchade. Sen stripade jag fast den i västen. Funkade kanon! En väst där det är tryckt "Övningskör" på kostar ju för fanken ~150kr
Jag hade en överbliven reflexväst i ena handen och en övningskörningsskylt från bilkörkortets tid i andra. Gjorde hål i hörnen på skylten och sen hål i västen som matchade. Sen stripade jag fast den i västen. Funkade kanon! En väst där det är tryckt "Övningskör" på kostar ju för fanken ~150kr