3010
Sök

Mc Tråden ! En början på en ny forumsdel?

Saabifierad
2 031 Inlägg
26 februari 2014
Såg en grön Ninja som gled runt i Västerås igår, f*siken vad sugen man blev på att dra ut och åka sad

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!

412 Inlägg
7 mars 2014
Första gruppturen för säsongen idag! ~8 mil blev det och så jäkla härligt att vara tillbaka på vägarna!

En häst har en hästkraft! Eller..?!

9 Inlägg
7 mars 2014
Hej låter härligt!
Är återfallsknutte och köpt mig en båge igen.
ska väl premiäråka nån av dom närmsta dagarna.

Matte

Administratör
2 981 Inlägg
7 mars 2014
Trådstartare
Sugen är man ju men fan va det är farligt än ! En bekant till mig kraschade i borås i förrgår... fasten han körde sakta o rakt fram !

En kopp av den svarta såsen...

9 Inlägg
7 mars 2014
Jo det är livsfarligt att åka än,,,för mycket lösgrus bla;
fast dom har börjat sopa upp lite här i stan..

hur gick det för din bekant?
vad kör du för båge?

Administratör
2 981 Inlägg
7 mars 2014
Trådstartare
Ja han fick nått köttsår och slog i nyckelbenet lite... Jag kör R1

2 174 Inlägg
7 mars 2014
1a april drar jag igång....

är så jävla sugen på en special sadel och ett V&H longshot avgas.....kostar inget i usa men i sverige fy fan....Suck på detta skit. Va inte obama här och snacka om att det skulle bli fria gränser vid handel, när träder det i kraft?

R1 driver!
5 128 Inlägg
8 mars 2014
Någon i Skåne som är ute och kör idag? Är ju otroligt vackert väder. smile

Kass att man själv har jouren på jobbet så man inte kan ge sig iväg. Men förhoppningsvis får man se någon trevlig båge idag. :9

fyrkrafsare
1 443 Inlägg
8 mars 2014
Hade efter att ha sett väderprognosen igår sett fram emot att ta årets första mer rejäla tur, och jodå, SMHI hade för en gångs skull rätt, men vad händer? Vaknar med 39 graders feber, huvudvärk, hosta och brutal yrsel... fan...

Riktiga bilar är fyrhjulsdrivna...
Numera leg. grusligist!

R1 driver!
5 128 Inlägg
8 mars 2014
Tråkigt när ens planer går åt skogen.

Krya på dig! smile

3 354 Inlägg
8 mars 2014
Suck, jag får vänta till slutet av månaden innan jag kan ta ut hondan....
Nytt bakdäck o bromsskivor krävs för att kunna köra

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra

689 Inlägg
8 mars 2014
Tagit premierturen idag, 7.5 mil blev det och skoj som satan va de

fyrkrafsare
1 443 Inlägg
8 mars 2014
_DamnIt skrev:
Tråkigt när ens planer går åt skogen.

Krya på dig! smile

Tackar, är väl bara att hoppas att dottern på 4 månader klarar sig undan skiten...

Riktiga bilar är fyrhjulsdrivna...
Numera leg. grusligist!

1 863 Inlägg
8 mars 2014
Skulle starta hojen idag efter att ha stått sen oktober, givetvis så var ju batteriet urdaget. Hade visserligen inte trott nåt annat, her inte haft nån laddning på det i vinter. Men nu till frågan, funkar det med en Ctec laddare? Är dom bra?

Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke.

Ubåtsingenjör
7 372 Inlägg
8 mars 2014
666_Beast skrev:
Skulle starta hojen idag efter att ha stått sen oktober, givetvis så var ju batteriet urdaget. Hade visserligen inte trott nåt annat, her inte haft nån laddning på det i vinter. Men nu till frågan, funkar det med en Ctec laddare? Är dom bra?

en ctek funkar skit bra smile använder nästan bara c tek

sen har jag en lite större när jag behöver start hjälp

1 863 Inlägg
8 mars 2014
CHEEVA skrev:
666_Beast skrev:

en ctek funkar skit bra smile använder nästan bara c tek

sen har jag en lite större när jag behöver start hjälp

Va bra, då blir det en tripp till Clas Ohlson imorgon.

R1 driver!
5 128 Inlägg
8 mars 2014
666_Beast skrev:

Det är kärlek i ett plasthölje! Fungerar riktigt bra både till hojen och bilen.

Administratör
2 981 Inlägg
8 mars 2014
Trådstartare
ctek laddare är bra men funkar inte om batteriet är FÖR urladdat då måste man ta en osmart laddare o ladda lite först sen kan man ta ctek som är en "smart" laddare o ladda upp det sista !

1 863 Inlägg
9 mars 2014
Goffen skrev:
ctek laddare är bra men funkar inte om batteriet är FÖR urladdat då måste man ta en osmart laddare o ladda lite först sen kan man ta ctek som är en "smart" laddare o ladda upp det sista !

Finns ju laddare som funkar för batterier som är nere på 2V. Tror inte batteriet är allt för urladdat, all el funkar, bara att den inte riktigt orkar dra igång motorn.

Administratör
2 981 Inlägg
9 mars 2014
Trådstartare
Vet att min gamla R1 blev urladdad i vardagsrummet o jag tog min ctek o skulle ladda den men då sa den att batteriet va defekt "röd lampa" men jag testade min gamla 5amp laddare från 93 typ o den laddade upp batteriet perfekt o sen satte jag ctek på igen o då visade den grönt.

Sök