En fråga till er mc nissar söker efter en bra sport ljuddämpare till min rf600r. Hittat ett barracuda system än så länge. Någon som har nån hum om hur dessa låter? Hittade ett klipp på tuben, men kvaliteten på klippet var ju kasst
Vissa pratar om yoshimura, någon svensk återförsäljare på dessa? Vill ha ett dovt fylligt ljud på tomgång men samtidigt inte att den ska vråla satan vid gaspådrag
En fråga till er mc nissar söker efter en bra sport ljuddämpare till min rf600r. Hittat ett barracuda system än så länge. Någon som har nån hum om hur dessa låter? Hittade ett klipp på tuben, men kvaliteten på klippet var ju kasst
Vissa pratar om yoshimura, någon svensk återförsäljare på dessa? Vill ha ett dovt fylligt ljud på tomgång men samtidigt inte att den ska vråla satan vid gaspådrag
Hagla gärna på med tips ^^
finns hur mycket som helst och välja på....2-3 tusen är ju inget för nya saker.
Sålde mc,n förra året och lägger alla pengarna på cross istället Saknar det vissa dagar men träningen och utmaningen att lära mig köra cross ger mig så mycket mer just nu. Fler som kör cross? En bild från slutet av förra sommaren när jag lyckades ta en av platåerna på Bökeslund, jag längst till höger. Är rent ut sagt rätt kass på det egentligen Har för tillfället ett ofrivilligt uppehåll då jag bröt skenbenet 2 februari.