nu vet jag ju inte vad du har för budget, men yamaha FZ6/FZ8 kan ju också vara ett alternativ, eller kanske en MT/09? eller kanske en triumph speed triple?
Mt07 och 09 har jag kollat lite på, men tyvärr har jag fastnat för Kawasakin. Men ska absolut kolla lite mer på dom.
köp bara renoldat sport annars kommer du ångra dig , hålla på att åka runt på 600 håller nån månad, köp 1000 sport dirr!
Skulle gärna köpa sport men måste tänka ekonomiskt också, har ingen större lust att betala flera tusen i månaden bara för försäkring. Har två barn som ska ha mat på bordet varje dag.
nu vet jag ju inte vad du har för budget, men yamaha FZ6/FZ8 kan ju också vara ett alternativ, eller kanske en MT/09? eller kanske en triumph speed triple?
Mt07 och 09 har jag kollat lite på, men tyvärr har jag fastnat för Kawasakin. Men ska absolut kolla lite mer på dom.
Har tänkt o lägga ut runt 120 K.... MT 07 o 09 ser så B ut känns de haha...
Finns ju i mitt tycke inget goare ljud än crossplane R1an med ett par feta slipons! Låter som en V4a, bottenregister som en Twin, varvar som en rad4a !
Hur många här har sett idiot-filmklippet på raggaren i vita volvo 740´n som kör på insidan av motorvägspåfrten & sprayar upp kilovis med grus & sten & gräs på asfalten.. filmat i jönköping / jönköpingsbo som kör troligebn
Hur många här har sett idiot-filmklippet på raggaren i vita volvo 740´n som kör på insidan av motorvägspåfrten & sprayar upp kilovis med grus & sten & gräs på asfalten.. filmat i jönköping / jönköpingsbo som kör troligebn
jo jag har sett den, hans föräldrar måste ha varit helsyskon... idiot... kul att komma där med "lagom nedlägg" under acceleration upp till 110 blås och upptäcka att hela vägen är full med grus/jord/gräs...
Senast redigerat av TS_quattro (27 april 2014)
Riktiga bilar är fyrhjulsdrivna...
Numera leg. grusligist!
har köpt en ktm 690 smr -09 upplever den som för högt utväxlad på första växeln. googlat på detta o sett att många köpt ett framdrev med en kugg mindre. min fråga - gör en kugg verkligen så stor skillnad?