ja jag tycker oxå att vi har blivit ett gäng nu.. känns riktigt kul! sen finns d ju förmodligen massor av flickvänner oxå som hjälper sina pojkvänner med deras bilar oxå, icke att förglömma dom!
tyvär inte verkar det som det är en anledning till att mitt ex dumpa mig Hon tröttnade på att jag hade alla stereo grejer i lägenheten tills vi instalerade det.
tyvär inte verkar det som det är en anledning till att mitt ex dumpa mig Hon tröttnade på att jag hade alla stereo grejer i lägenheten tills vi instalerade det.
Illa... =/ men men då kanske du inte har hittat rätt än? bara å leta vidare...
shit det var många fler tjejer än jag kunde tro som gillade bilar. Sjysst att se att det inte är killar som gillar att bli skitiga under naglarna. Vad sägs om att ni har det under elmia som snart är ? ligger ju hyffsat centralt i landet. Visst för domi kiruna å så är det ju en bit.
Japp vi e ett par st!
ja elmia.. jag vet inte.. va säger ni tjejer hur många ska dit? jag vet inte själv än om jag måste jobba.. d e väl kanske roligare att ta d när d e varmare ute?
Bra förslag!!
Joo det är klart man ska dit Men vet inte heller om jag ska jobba nå´t... Tycker nog oxå att vi ska ta det ute i sommar *längtar*
Jag tog licens förra året.Kul att lära känna bilen och alla små knep att framföra den på ett säkert sätt.Har kört ett par gånger på Gelleråsen Jättekul.Skall prova på Mantorp när BMW CS har möte där i Maj. /Nathi