som frågan lyder.....jag har en citroen med bulmönster 4/108 och har nu hittat ett par jävligt fina fälgar med bultmönster 4/100 kan dom passa på min cittra
nej de passar inte. men du kan alltid köpa kitt som för om ditt bultmönster, som spacerplattor fast tjockare, sen hur de går med Et vet ja inte men. Cheers!
Jag tror att alla mår gott av att unna sej en Nissan av och tillS14a
Det är förbjudet att skapa eller sprida marknadsföring för egen eller andras näringsverksamhet. Försäljning och annonsering får inte förekomma på annan plats än Köp & sälj. §9 Marknadsföring och försäljning.
Det är förbjudet att skapa eller sprida marknadsföring för egen eller andras näringsverksamhet. Försäljning och annonsering får inte förekomma på annan plats än Köp & sälj. §9 Marknadsföring och försäljning.
Mvh Moderator
Ber om ursäkt. Det var mer ironi från min sida. Fast det är väl kanske svårt för er att veta.
Mvh Moderator
Ber om ursäkt. Det var mer ironi från min sida. Fast det är väl kanske svårt för er att veta.
Mvh Tommy
Det va ironi från min sida oxå, rätt uppenbart iofs
Mvh Moderator
Mvh Tommy
Det va ironi från min sida oxå, rätt uppenbart iofs
Okej grabbar, den ironin var inte tillräckligt uppenbar dock... ...men ni slapp ju undan varning denna gången...