2894
Sök

Porto/Frakt när man beställer direkt från Fk-automotive.dk?!

Fotograf
183 Inlägg
9 augusti 2005
Trådstartare
Tänkte kolla me nån som beställt delar från FK-automotive.dk hit till Sverige , vad har ni fått betala i porto/frakt, tillkommer det nån mer avgift oxå?
All "viktig" info står juh fan på tyska(?) på deras hemsida och de kan man ICKE
Tänkte ifall man tjänar tillräckligt mkt pengar på att beställa via dom att de är lönt, kostar juh lite mer att beställa via nät-butik här i Sverige tyvärr...!?
Hade tänkt & beställa Angel eyes,M3-speglar,Komplett sänk-sats till min Golf III, så paketet kan komma & väga en del...

Tack på förhand!

126 Inlägg
10 augusti 2005
Har du ingen polare som kan tyska.. någon har du säkert som kan smile

9-5 aero

Chaffis Farssa. (Fr.o.m. 060314)
1 660 Inlägg
10 augusti 2005
Blir också putt på att det inte går att förstå, men (lite humor) köp en tysk - svensk ordbok... hehe

222 Inlägg
10 augusti 2005
Rocco_GL skrev:
Tänkte kolla me nån som beställt delar från FK-automotive.dk hit till Sverige , vad har ni fått betala i porto/frakt, tillkommer det nån mer avgift oxå?
All "viktig" info står juh fan på tyska(?) på deras hemsida och de kan man ICKE
Tänkte ifall man tjänar tillräckligt mkt pengar på att beställa via dom att de är lönt, kostar juh lite mer att beställa via nät-butik här i Sverige tyvärr...!?
Hade tänkt & beställa Angel eyes,M3-speglar,Komplett sänk-sats till min Golf III, så paketet kan komma & väga en del...

Tack på förhand!

Hej!
Tyvärr kan jag ingen vidare tyska själv, visst beställa öl och mat fixar man på de flesta språk.
Kanske denna sida kan vara till någon hjälp, http://www.aar-translator.se/
Annars kan ett hett tips vara att läsa texten högt, då brukar man fatta mer.
Lycka till.
Mvh
Angelicque

Hellre chips än sex på festival!!!!

Fotograf
183 Inlägg
10 augusti 2005
Trådstartare
GT90 skrev:
Blir också putt på att det inte går att förstå, men (lite humor) köp en tysk - svensk ordbok... hehe

onödigt att köpa för en beställningsskull...inte varje dag man måste kunna läsa tyska , sen skulle de ta typ år & dar innan man översatt texten med ALL info..

222 Inlägg
10 augusti 2005
Rocco_GL skrev:
GT90 skrev:

onödigt att köpa för en beställningsskull...inte varje dag man måste kunna läsa tyska , sen skulle de ta typ år & dar innan man översatt texten med ALL info..

Jag tog mej friheten att surfa lite på deras hemsida.
Mycket går att fatta.
Visst blir frakten ganska hög om det är mycket du ska beställa.
Alla företag sänder dock inte utanför det egna landet, *veta*
kanske kan du hitta en svensk åf eller varför inte sända
dem ett email och fråga.
Tyskar är inte knasiga när det gäller att förstå engelska....

Lycka till!
Vet inte om du kollade min länk om översättningar på nätet?

Hellre chips än sex på festival!!!!

Sök