Har en Audi a3 1.8T -96 16**** som är försedd med BSR steg 3 chip, annat tryckrör, större IC och har väl ett möjligt problem. När jag kör och ska dra på så börjar det tjuta när laddet kommer (hörs mest över 0,5 bar, bilen laddar 1.2 ) Inget fel på laddet i sig de håller sig osv men tjutet blir man ju orolig av Detta ljud kommer varje gång oxå. Har haft inne den på verkstad innan då de lät lite men inget läcka va det iaf men har blivit högre på senare tid samt mer mekaniskt!?
köp kl hybrid dump den svart min är lika som en knuten näva funkar skit bra tok nöjd!! ladda 1,5-1,6bar i ett år utan problem
-1 på den. kls dump läcker vilket gör att den laddar på högre för att kompensera laddet den tappar. + att den fastnar inne i när bilen stått 1 dag så den öppnar inte första tiden man kör med den. rekomenderar att köpa bättre / orginal. orginalet håller iaf 3 månader med 1.3 i ladd
köp kl hybrid dump den svart min är lika som en knuten näva funkar skit bra tok nöjd!! ladda 1,5-1,6bar i ett år utan problem
-1 på den. kls dump läcker vilket gör att den laddar på högre för att kompensera laddet den tappar. + att den fastnar inne i när bilen stått 1 dag så den öppnar inte första tiden man kör med den. rekomenderar att köpa bättre / orginal. orginalet håller iaf 3 månader med 1.3 i ladd
inte för mig och inte på förra ägaren som hade den på m50 b25 motor med över 1,5 i ladd så den funkar sen kan ju någon av dumparna vara dåliga direen ifrån fabriken
Team Dr. r-unk racing 100% idioti men va fan gör det!
Vi är ju bönner!
Har märkt nu att trycker jag sakta då den får upp laddet sakta o inte platan i mattan så hörs inte ljudet, iaf inte så att det hörs in i kupén! Knasigt detta, men ska pröva byta dumpen o se hur de blir då