Det där är en pressad koppling med rör. Du måste alltså byta hela slangen till kopplingen då röret är ihopmonterat med slangen.
Kan man kapa av röret åvanför och sätta typ en bränsleslang med slangklemma på?
Du behöver en slang som tål bromsvätska vilket inte bränsle slang brukar göra. Sen vet jag inte vilket tryck en koppling skapar men kan nog bli mer än 10 bar vilket en bränsleslang i vissa fall har som Max tryck.
Det där är en pressad koppling med rör. Du måste alltså byta hela slangen till kopplingen då röret är ihopmonterat med slangen.
Kan man kapa av röret åvanför och sätta typ en bränsleslang med slangklemma på?
Japp hela kopplingsslangen.
Du kan annars kapa av röret, skjuta på en bromrörsnippel och sen kona röret så kan du sen skruva på t.ex en bromsslang och sen göra samma sak i andra änden då jag har för mig det är en rörstump även mot slavcylindern.
Det där är en pressad koppling med rör. Du måste alltså byta hela slangen till kopplingen då röret är ihopmonterat med slangen.
Kan man kapa av röret åvanför och sätta typ en bränsleslang med slangklemma på?
Japp hela kopplingsslangen.
Du kan annars kapa av röret, skjuta på en bromrörsnippel och sen kona röret så kan du sen skruva på t.ex en bromsslang och sen göra samma sak i andra änden då jag har för mig det är en rörstump även mot slavcylindern.
Det satt ju en slang där kan det påverka om man inte har det?
Kan man kapa av röret åvanför och sätta typ en bränsleslang med slangklemma på?
Japp hela kopplingsslangen.
Du kan annars kapa av röret, skjuta på en bromrörsnippel och sen kona röret så kan du sen skruva på t.ex en bromsslang och sen göra samma sak i andra änden då jag har för mig det är en rörstump även mot slavcylindern.
Det satt ju en slang där kan det påverka om man inte har det?
Det är ju därför du kapar av och sätter nipplar på rörbitarna och sen en bromsslang emellan...