Jag har också en A4B6 1.8T Bex
Ärligt talat är jag inte säker på att exakt den här funktionen finns, men jag tror det är bäst att titta på kodningen för de olika modulerna. Hur som helst minns jag att jag hittade ett alternativ för att slå på/av "skandinavisk" och "kanadensisk" belysning i en av dem. För Audis använder jag vanligtvis en (lånad) Ross-Tech VCDS med VAG-COM-programmet. Detta är den mest stabila anslutningen av alla jag har testat på min A4B6, A4B7 och A3 8P, men ibland behöver man justera inställningarna lite i programmet innan man kan komma åt bilens moduler.
Om jag snart får möjlighet att jobba med diagnostik ska jag försöka kontrollera om min A4B6 har den här funktionen. Annars rekommenderar jag att du söker på internet efter alternativ för att ändra kodningen i din A4B6:s moduler. Audi är väldigt flexibel och smidig i detta avseende. Mitt senaste köp, en A3 8R, kom utan farthållare, och på bara en kväll kunde jag installera den saknade strömbrytaren och aktivera farthållaren genom att ändra kodningen i flera moduler. Det är viktigt att använda ett bra diagnostiskt verktyg för att ansluta till bilen; annars upptäcker billiga skannrar från AliExpress ofta bara ett fåtal moduler på bilen eller misslyckas med att ge en bra anslutning.
Mvh