bästa bilen är nog min Gråa Seat Arosa så otroligt lite den kostat sedan 2012 det dyraste jag lagt på den var några hundingar i sep förra året då tändkablar börjar tacka för sig..
den har allt man behöver den är lätt. den har enormt bra väghållning med gula koni från en golf mk3 vr6 och redigt sänkt bbs sommarhjul osv
den har bara 60hk men att klippa igenom en rondell i 80-100blås så kvittar effekten.. den gör 160 det räcker dock skulle den bli perfekt med runt 300hk
saker den inte har är komfort. det är en otroligt hård bil utan att för den delen bli studsig. ingen ac som hade vart trevligt ha men den har öppningsbara bakrutor som är otroligt ovanligt och hittades på en Lupo på en skrot i västerås för 100kr eller nått sånt

skapligt ljud pioneer 171prs framsystem Lanzar dc8or i skuffen ett 4kanals dls steg till framsystemet och ett cad 15 till basarna. så det bumpar okej oxå.. en perfekt bil för en 18åring när tanten kör så brukar hon få tummen upp när jag kör den ser det ut som jag har ett korvskinn på mig för jag är för stor så fyller upp hela bilen.
rent praktistk och ekonoiskt är nog min polo 6r den bästa den har okej med effekt ingen raket med 135hk och 310nm men det fungerar mot dom där 90hk och 230nm orginal. den är dock väldigt tråkig enda moddsen på utisdan är en polo gti stötfångare bak och spoilerljus eftermonterat.. den har jag istort sätt bara kört med har varit lite små fel på den då och då men över lag tanke på hur jag tuktar den där bilen när jag kör.. jag växlar nästan aldrig innan varvstopp och är rätt brutal mot den där stackars bilen. jag kör alla mina bilar väldigt hårt. så dåliga bilar märks väldigt väldigt fort.
jag kan tex inte åka 5cyl volvosar har rasat ringlandet på 3st olika 2st 10v motorer och en turbo motor alla 3 har ringlandet på 3ans cyl gått sönder
annars är ju 850 den absolut bästa fwd volvo någonsin byggt det där moderna kina skräpet förstår jag inte att någon köper i huvutaget v70n är ju ena jävla rackelbilar skulle inte rek en sån till min värsta fiende för det är sånt skräp

en lite mer udda bil som skänkte mig rejält med glädje som ung var min Fiat uno 60S 57hk vägde typ noll och inget. motorn tålde duktigt med stryk tyvärr gav växelådan upp när inre damasken gick sönder på en drivaxel och olja läckte ur.. antar att det var min kapning av fjädrar som var orsaken.. bilen gav jag 1000kr för gått 5000mil hade stereo för runt 50k Lanzar och Alpine i den bilen. spelade så inåt helvete.. riktigt rolig bil att köra snabbare än dom som åkte fina dyra 740is

svängde 8or runt dom.

ja det var en bra bil under det året jag hade den hade det inte varit för mitt livsmisstag att skaffa 2ungar hade jag aldrig sålt den bilen. men blev en massa volvosar efter den.
den absolut bästa bilen över lag även om den skapade otroligt mycket skruvande var nog min 245turbo 85a köpte den med kraftiga rostskador lagade upp bilen på jobbet då jag jobbade på en bil och plåt lackering där gjorde vi inget annat än att rostlagade och målade bilar.

så man hade förusättningar helt uppgraderas med 90ans utsende svart skinn osv så blev det en otroligt fin bil. gick väldigt bra oxå b21et med 405topp K-kam 16T från 850R grenrör och insug från 940 intercooler k-jetronic som var gnisat för mer bränsle en väldigt rolig bil men det var mycket skruva och den gick sönder en hel del till och från.
man kan tex inte varva över 8000rpm med den för då spricker en ventilbricka och dödar toppen

men snyggaste och roligaste bilen jag haft dock ingen vidare väghållning fast jag gjort rätt mycket med den. tyvärr hade jag verkligen inte ekonomi för en sån bil. den drog 1.8l/milen hur man än körde
så det var ingen bra bil för en yngling.
det är väll några av mina favoriter jag måste säga att små bilar att jag kom in på dom är nog det bästa jag gjort.. livet är så jävla lätt då. låg försäkring lätta och smidiga så lätt att parkera billiga delar osv. och perfekta laståsnor vi har stått och skrattat åt suvägare när vi lastat 3st billysbokhyllor på ikea i min grå arosa utan problem.. fick iof bära ur baslådan då

har haft så otroligt mycket bilar
245Dl 77a
244Gle 76a
244Gl 81a
240gl 82a
fiat uno 70s 85a
Mazda 323 83a glx?! något med dubbla förgasare
244turbo 82a
240glt 83a
fiat uno 86a
740Gl 86a
245Gl 87a
245turbo 85a
940Turbo 96a
Golf Cl mk2 89a
745glt 16v 88b
855turbo 94a
850 2.5se 95a
855 Glt 96a
855turbo 94a
740turbo 91a
Vw vento 93a
Seat arosa 1998 (grön)
Seat arosa 1999 (grå) äger fortfarande
Seat arosa 1999 (röd)
seat arosa 1999 (blå)
volvo v70n d5
Peugot 407sw sport 05a äger fortfarande
Audi a2 03a 1.4a äger fortfarande min nuvarande pendlar bil med fungerande ac
Vw polo 1.6tdi 2010a äger fortfarande står avställd denna vinter.
har haft ett antal 940turbosar som jag aldrig kört med så dom räknar jag inte in och en 960 som blev stulen efter någon veckas ägande så den försöker jag mest glömma tror det var en 95a
säkert missat en hög med bilar.