Jag beställde 4 skivbromsar och 4 par bromsklossar till bilen. Efter 20 dagar leveraras varorna till slut.
Då saknas en främre skivbroms och de har istället levererat en elektronikpryl som jag inte ens vet vad det är.
Samma dag anmäler jag detta till Skruvat, inklusive artikelnummer och allt som krävs. De ringer upp mig och säger att 5 paket skulle ha levererats. I själva verket fick jag 4 och ett av dom var fel, så egentligen 3. Jag får återigen skicka artikelnummer. Några dagar senare skickar de ett meddelande och frågar om bilder, jag skickar bilder på varan som kommit och den som är fel och artikelnummer på nytt.
Till slut bekräftar de att de skall betala tillbaka pengarna för varan, för de kan tydligen inte skicka varan som jag redan betalat för. Några dagar senare hör jag av mig till dom och frågar när pengarna kommer, de svarar inte. Några dagar senare igen skriver jag och frågar när pengarna kommer, de svarar åter igen inte.
Nu har det gått 2 veckor sedan de skrev att pengarna skulle bli återbetalda och 2 månader sedan varan blev betald och pengarna har inte kommit och de svarar inte på mail.
Fruktansvärt dåligt beteende, verkar inte ha någon som helst koll på något och ointresserade av att sätta saker och ting till rätta för misstagen som de har begått.
Otroligt missnöjd, kommer aldrig mer handla av dom. Hoppas att fler gör samma sak.