Varför vill ingen köpa min bil?

_lee_jr TEAM "BONNMECK"ÖREBRO
28 juli 2007 · 1 123 Inlägg

Pimp skrev:
Jag tror att det är svårsålt nu pga semestertiden..det brukar gå trögt då. Jag försöker sälja min vänsterstyrda supra mkiv för 219 och det är inte det lättaste...helt sjukt då många högerstyrda ligger nära det priset. KÖP MIN SUPRA NU! Jag är helt inne på mc nu.

Min Supra:

http://www.blocket.se/vi/12419584.htm?ca=4_s

jag skulle lätt va den första som ringer om jag hade 200lax:P annars e de skit fint bil men sen man tänker efter en bil som är över 10år gammal? 200lax e mkt pengar du vet.. men men hoppas att du säljer den snart:P jag e ute efetr efetr en supra med vänsterstyrd gärna utan turbo:P

Toyota Supra MKIV "DESIREE" (1995)
Toyota Supra MKIV N/A "Naturally Aspirated" (1993)
Aerodynamik ...
28 juli 2007 · 7 120 Inlägg

_lee_jr skrev:

Pimp skrev:
Jag tror att det är svårsålt nu pga semestertiden..det brukar gå trögt då. Jag försöker sälja min vänsterstyrda supra mkiv för 219 och det är inte det lättaste...helt sjukt då många högerstyrda ligger nära det priset. KÖP MIN SUPRA NU! Jag är helt inne på mc nu.

Min Supra:

http://www.blocket.se/vi/12419584.htm?ca=4_s

jag skulle lätt va den första som ringer om jag hade 200lax:P annars e de skit fint bil men sen man tänker efter en bil som är över 10år gammal? 200lax e mkt pengar du vet.. men men hoppas att du säljer den snart:P jag e ute efetr efetr en supra med vänsterstyrd gärna utan turbo:P

Den är 14år gammal, sen är inte 200 000 mkt får en V-styrd Supra. De flesta kostar en bra bit över 300 000.

Sen, varför vill du ha an N/A Supra?

MrTurbo Better than God \o/
28 juli 2007 · 1 882 Inlägg

En bil utan turbo billigare att försäkra? Kan ju lätt bli lite dyrt att betala en helförsäkring på en sådan bil....

Suprorna är btw en av få japanska bilar jag tycker är riktigt fräcka...

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)
Saab 900 S "40-årskrisen" (1991)
Ford Mustang HT "30årskrisen" (1967)
Saab 9-3X "BlackPanter" (2010)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang