Varför vill ingen köpa min bil?

mtlca Zippin 40's
14 juli 2007 · 197 Inlägg

Tjena.
Har lagt ut min bil på blocket nu... men ingen verkar vilja ha den även fast jag sänkt priset 20000 :-.... vad gör jag för fel? eller är de bara en svårsåld bil helt enkelt?

http://www.blocket.se/vi/11506964.htm?ca=7_s

MVH Andre

Senast redigerat av mtlca (14 juli 2007)

"Dieselbilar drar minst bensin"
Horizon
14 juli 2007 · 296 Inlägg

Nej. jag är inte så insatt i japanare men det är ju en fin bil för pengarna ändå smile men kanske inte världens mest lättsålda, du får hålla ut lite om du kan

Patz0
14 juli 2007 · 18 Inlägg

Det är nog för att det är en automat. wink

mtlca Zippin 40's
14 juli 2007 · 197 Inlägg

Patz0 skrev:
Det är nog för att det är en automat. wink

Haha jo säkert tongue

"Dieselbilar drar minst bensin"
sa
15 juli 2007 · 24 Inlägg

mtlca skrev:

Patz0 skrev:
Det är nog för att det är en automat. wink

Haha jo säkert tongue

Automatväxlat är inte så roligt =\

Senast redigerat av sa (15 juli 2007)

mellowd Drop Shop
15 juli 2007 · 926 Inlägg

ovanliga bilar är ofta svårsålda då det inte är världslätt att få tag på delar till dem osv.

Davv3
15 juli 2007 · 1 019 Inlägg

Jag har kikat på den faktiskt tongue Fast jag har ju redan c70n å den har ja inte satt ut på annons ens tongue  Du kan få byta mot min om du vill wink

[MÄKI-MEET] GÖRANSSON ARENA, SANDVIKEN 11 JUNI 2016 [MÄKI-MEET crew]
SaljSupranOchBliMan Pensionerad Bilbyggare
15 juli 2007 · 112 Inlägg

Helst serriöst, du har en bil som har gjort sig känd via filmer och kulturer som myntats av F&F filmerna, de bilarna med flest hk, fetaste lackerna etc. som riktas till ungdommar och så kommer den in en helt standard ecplise i en vanlig metallic lack och som är automat.
Då är den inte lika rolig längre, kolla bara på suprorna som är aut. det skänks mer eller mindre bord.... Tyvärr...

Addicted To Adrenaline
BMW 523 TI "Brukisen" (1998)
Ford Focus 1.6 TDCi "Tbx till Byhåla" (2009)
mannen666666 preem pump
15 juli 2007 · 836 Inlägg

Davv3 skrev:
Jag har kikat på den faktiskt tongue Fast jag har ju redan c70n å den har ja inte satt ut på annons ens tongue  Du kan få byta mot min om du vill wink

hade eclipsen varit min hade jag bytt direkt, älskar c70

wrooooom.ptshhhhhhhhhhhiiiiiiiiiii
Saab 9-3 SC "sketen fattigt stylad Saab" (2006)
cool blue Åkeri ägare
15 juli 2007 · 226 Inlägg

Sorry prislappen är fel du begär för mycket. där av svår såld. mycket bil för pengarna men tyvärr hjälper inte,,,

Cool blue/Cool Edition, Bilar för mig är ett sätt att skapa livs kvalite och njuta av min hobby
Opel Tigra Twin Top "Cool Edition" (2007)
Opel Astra Bertone Turbo Cab "Nytt utsende 2010" (2002)
P-G Säl-Tämjare...
15 juli 2007 · 1 024 Inlägg

Vi kan byta big_smile

Vilket jävla drag :)
AdamOpel DraMinBil.nu
15 juli 2007 · 1 016 Inlägg

tror inte du gör nått större fel. bilderna var bra och annonsen texten var seriös och givande.

Eclipse är inga problem med att få tag i delar till för folk som tror det.
Tycker även priset var rätt faktiskt. Jag hade kunnat tänka mig att betala den pengen.

Jag tycker du bara ska vänta och avvakta lite. Vädret för tillfället är ju lite upp och ner, så fort det börjar bli varmare kommer nog det fram lite mer sug efter en cabbe.

Adam /
SAAB 9-3 2.3 Aero 300hk.
Vectra B CLC Edition ( såld )
Vectra B ST2000 ( såld )
Krydda
15 juli 2007 · 9 Inlägg

att sälja en bil idag e fan inte lätt!
hade ute min bmw 325a.
2 va de som ringde!, o dom va helt oseriösa!
skitsvårt e de verkligen! men lycka till!

live hard
AntonK
15 juli 2007 · 208 Inlägg

Verkar vara en ganska ovanlig bil. Men tycker inte prislappen är för mycket... Ser ut som att man får redig bil för vettig summa... fan skit i om det är en automat... bilen ser ju bra ut... big_smile

Wrum!
AdamOpel DraMinBil.nu
15 juli 2007 · 1 016 Inlägg

sånna här bilar SKA ha automat.

Adam /
SAAB 9-3 2.3 Aero 300hk.
Vectra B CLC Edition ( såld )
Vectra B ST2000 ( såld )
Pimp
15 juli 2007 · 29 Inlägg

sa skrev:

mtlca skrev:

Patz0 skrev:
Det är nog för att det är en automat. wink

Haha jo säkert tongue

Automatväxlat är inte så roligt =\

Håller inte med! Automat behöver inte vara så trist, jag ser det som en vanesak och när det gäller supra tex så skiljer det sig ca50.000:- mellan auto och manuell så det är frågan om det är värt det. Den bilen som jag har nu är min tredje sportbil som har en automatisk låda och jag har kul! smile

Senast redigerat av Pimp (15 juli 2007)

Pimp
15 juli 2007 · 29 Inlägg

Jag tror att det är svårsålt nu pga semestertiden..det brukar gå trögt då. Jag försöker sälja min vänsterstyrda supra mkiv för 219 och det är inte det lättaste...helt sjukt då många högerstyrda ligger nära det priset. KÖP MIN SUPRA NU! Jag är helt inne på mc nu.

Min Supra:

http://www.blocket.se/vi/12419584.htm?ca=4_s

Senast redigerat av Pimp (15 juli 2007)

Vogge
15 juli 2007 · 494 Inlägg

som föregående sa de är semester tider folk har inte tid ork lust att köpa bilar. skulle lagt ut den precis i vår tider när de fortfarande var bra väder! nu är man ju inte så sugen på att åka cab när d regnar hela tiden.

Ny bliven Volvo ägare känner mig vilsen:D
Äter kött i ren protest mot vegetarianerna som äter djurens mat!
Davv3
15 juli 2007 · 1 019 Inlägg

inget fel på annonsen alls.. Bara som sagt, det är semestertid nu tongue

[MÄKI-MEET] GÖRANSSON ARENA, SANDVIKEN 11 JUNI 2016 [MÄKI-MEET crew]
falloutboy
15 juli 2007 · 1 723 Inlägg

svensson-bilar går alltid lättare ätt sälja. Du får ha tålamod helt enkelt. Sänkt inte priset hela tiden, håll hellre ett högre pris men ge prutmån så blir både du och köparen nöjda.

Semestertider spelar in, det är nog med utgifter som det är och en bil är nog det sista man köper. (om man inte planerat att köpa en förstås.....)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang