Härligt projekt, Väldigt roligt med lite extra i projekten Bilen klärsig väl i den lacken!. Och fasen va härligt att ha en sådan kontakt på sellholms..
En sak som jag inte hade hafft så som du har det nu är hydral slangen till slavsylindern, Jag skulle inte vilja ha den liggandes mot något, Speciellt inte en "vass" gänga. Små vibbrationer kan skava sig igenom med tiden så det hade jag nog försökt att få fixa innan man glömmer av det. //Wallis
Den sitter inte så där egentligen! Slangen går anorlunda när den sitter på lådan!
Ny wastegate på grenröret! Den funkar klockrent!......... NU! Vi fick lov å pressa ur ventilstyrningen å svarva upp hålet så de blev rakt! Ventilstyrningen satt snett som fan! Hålet blev ju då större, så vi fick svarva en ny ventilstyrning och svarva upp hålet i aluminium huset(presspassning) och värme skyddet. Sen satt membranet å allt annat fel så de rättade vi till! Sen slipade vi in ventilen mot sätet å tätade alla läckande skruvar och nipplar! Kommer bilder sen på hur de ser it när den sitter i motorutrymmet!
13.830s på Tallhed! 60-Fot 2.699s Spann hela ettan! Bästa reaktion 0.144s Laddar bara 1.3 än. Kul å se va de blir för tid om man får fäste å laddar 2.2!