7043
Sök

Billjud och multimedia

Allt som rör "ICE" (In Car Entertainment), bilstereo, högtalare, multimedia etc.

Moderatorer:
36 296
trådar
358 885
inlägg


Köpråd baspaket
av XeRoXx, 16 december 2011
5 svar
1 666 visningar


Går det att koppla slutsteg
av germ424, 14 december 2011
5 svar
1 998 visningar

Låda till midbas
av VirreEriksson, 15 december 2011
3 svar
3 607 visningar

27 svar
10 135 visningar


ta bort tråd
av Tommy79, 15 december 2011
0 svar
1 027 visningar

Ny låda?
av dbmike, 12 december 2011
9 svar
6 346 visningar


0 svar
1 230 visningar

Bas i hatthylla!12
av dowzy, 15 november 2011
28 svar
8 350 visningar

Bygga låda till JBL p1220
av ooodd, 13 december 2011
4 svar
2 347 visningar

Storlek på baslåda
av FLiPiNc, 14 december 2011
3 svar
1 407 visningar

Portat eller inte
av turbo_shit, 8 december 2011
14 svar
3 117 visningar

6 basar + 1 slutsteg ??
av emil-hultgren, 10 december 2011
14 svar
5 801 visningar




2 svar
1 326 visningar


2 svar
1 937 visningar



Ny stereo. Funkar inte.
av dowzy, 14 december 2011
0 svar
1 326 visningar




Funderingar frontsub
av Lillalilja, 10 december 2011
16 svar
5 427 visningar


1 svar
1 217 visningar

0 svar
2 257 visningar

2 svar
5 102 visningar

Slutsteg12
av sellstedt1, 6 december 2011
22 svar
7 897 visningar



Hjälp min stereo dog!
av krillehansen, 11 december 2011
7 svar
2 833 visningar

Fråga om Orion HCCA
av mrfjonsson, 11 december 2011
3 svar
3 054 visningar

11 svar
4 370 visningar




5 svar
2 430 visningar

43 svar
15 510 visningar

Denver CAU-415
av Torpen, 6 december 2011
17 svar
6 644 visningar




GAS Alpha 5,25 är dom ok?
av diabolio, 9 december 2011
1 svar
1 645 visningar


Köpråd
av saabadabadoo, 8 december 2011
10 svar
2 294 visningar


Bas - sterio
av same1414, 8 december 2011
6 svar
1 630 visningar


Byta stereo saab 9-3 '00
av TaXUS, 14 juli 2011
19 svar
34 225 visningar





Baslåda
av sellstedt1, 7 december 2011
0 svar
1 055 visningar


Sök