Blev en runda runt kvarteret igår. första gången på 5 - 6 år? som vanligt lite backjobb.. avgaset måste moddas lite men det va inget som jag inte visste.. packningen mellan förgasare o insug läcker soppa. bilen kokar! kan det vara pga luft i kylsystemet???? en slang som jag fick pressat från hydroscand till min oljekylning till lådan läcker i pressningen.. dö jobbigt slang o byta! jaja de e bara o ge sig in i det..
Japp. jobbigast är nog att jag måste klydda loss en slang till oljekylet som hydroscand inte lyckats med presskopplingen riktigt.. nejdu.. hehe jag ska köra med bilen som den är lite i sommar och sen blir det att mecka i vinter igen
Tryckte precis hem ett par fälgar från summit . Blev inga xxr526 tyvärr då jag inte kunde få de fälgdjup som jag ville ha utan att göra stora modifieringa på bilen. camaron verkar ha små hjulhus..
Boss 338 18x8" fram och 18x9.5" bak.. hoppas det kommer bli bra detta..
Eller så tillverkar du ett par själv, men de "finna" med de från DT är väll att när de är på plats så ser man inte så lätt att något blivit gjort åt hjulhuset.
Eller så tillverkar du ett par själv, men de "finna" med de från DT är väll att när de är på plats så ser man inte så lätt att något blivit gjort åt hjulhuset.
Jo det har jag spanat på.. men måste endå korta bakaxeln det är en fet läpp på fälgarna man vill ha.. lite avis på dina fälgar hehe.. men nu blev det beställt boss fälgar.. så får ha dem ett tag