men detta tyckte jag endå va jävligt coolt.. text i gummi som man klistrar på däcksidorna. sitter som berget! så vad blir snyggast tror ni? ska antagligen åka på Falken däck så någon av dessa 2 blir det såfall.. och det lutar lite åt den vita texten.. Vad säger ni om detta??
Ja.. tänkte det.. vit ser bäst ut så det får vi köra på..
305orna verkar trivas i hjulhusen. kommer bli mäktet !
Börjar även bli klar med täckplåten och stabiliserings stagen. där är lite kvar o justera snedhet. gjorde egna som va lite smalare. ser cleant ut. nu ska skärmar o annat av så jag kan göra en coverplate på torpedväggen också så den blir clean
Föresten.. är där någon som är sugen på däckmärken så gå in på tirestickers.com Du kan få vilken text du vill (egen text) till dina däck. används inom racing och gumball3000. gå in o slå ett getöga vettja !
Bakaxelbygget är igång. fick hem mitt hus som blivit kortat. numera 120 lång/kort ja. en beställning från summit ska landa snart. idag faktiskt står det skrivet..
Detroit truetrac diff. richmond 3.70. monteringskit och fästen till cheva bladfjäder så jag kan få på airride länkarna.
ny beställning börjar ta form. holley har ju gjort en massa produkter till olika bilar när det ska byta drivlina. motorfästen har jag ju men nu måste jag ha hem fästet/balken så 4l80e lådan sitter fint i bilen. även drivaxlar från moser ska med där sen när jag vet hur dom ska vara.. 31 splines och chevas bultmönster är allt jag vet just nu ...
Bakaxel ska byggas nu. sen ska bilen iväg på lackering. efter det ska den hem o få nytt elsystem o ja. resten ska göras. så ser planen ut just nu