jag har inte kommenterat tråden förut (tror jag) men har smugit runt lite i kulliserna ser riktigt grymt ut måste jag säga, lycka till i fortsättningen
Tack, Riktigt kul att höra
Köpte även glasfiber/polyster och spackel m.m Så nu är jag redo inför helgen
OTengner: Tack Jadu Blir väll til att provmontera den imon lite bara, Har ju fortfarande en del jobb kvar osv med bakluckan, Men imon åker jag upp till farsan och sätter igång med allt!
Höhö, den där vingen måste jag få prova på min audi Det ser grymt ut det här, det ska bli kul att se den sen när den är klar, kul att det börjar bli lite seriösa bilar i kungsbacka också.
Specialsvarv.se - Hårda bussningar till hårda bilar.
Höhö, den där vingen måste jag få prova på min audi Det ser grymt ut det här, det ska bli kul att se den sen när den är klar, kul att det börjar bli lite seriösa bilar i kungsbacka också.
haha sure, Klart du får Tack så mycket!
Så Höll på till halv 3 igår ute i garaget och langar lite pics på vad som hänt
Var tvungen att tästat vingen för att se hur det kommer se ut
Pure drift^
Sedan började vi testmontera sidokjolen och kolla passform m.m
Började även passa in det hela med framskärmen
Här såg det inte så snyggt ut, men inget slarv här inte! Skall fixa upp det så det går fint med dörren och huven
Ser grymt ut. Det går snabbt framåt Är du säker på att du ska plasta ihop bakspoilern med bilen eller såg jag fel? Det blir grymt jobbigt om du får en skada på den senare.
Ser grymt ut. Det går snabbt framåt Är du säker på att du ska plasta ihop bakspoilern med bilen eller såg jag fel? Det blir grymt jobbigt om du får en skada på den senare.
Jo jag vet, Det är ju det som är nackdelen... Men det var sånna jävla glipa där imellan osv, Och så blir det rätt snyggt såhär tror ja...
Skall snart ner igen och fortsätta, Update blir det ikväll!
Jo jag vet, Det är ju det som är nackdelen... Men det var sånna jävla glipa där imellan osv, Och så blir det rätt snyggt såhär tror ja...