Fan börjar se riktigt bra ut! Bara att kämpa på med slipningen
Tackar
Nu ligger bestälningen på posten, Så blir väll till att hämta den i veckan! Kommer snart även två st små replåtar och en liten skylthållare med "www.200sx.nu" med posten
hur fan har du råd? 18år och har spenderar hur många tusen på bilen?
Bra fråga Nej men jobbar osv, Jobbade tex nästan hela sommaren fick ut runt 20 000 i handen
Sedan prioriterar jag bilen först och främst, Röker och snusar inte! Dricker inte specielt ofta eller Sedan får folk tro vad dom vill!
Hur många tusen jag lagt ut? Många, Och mer kommer det bli
mvh
Helt riktigt Bättre att lägga pengarna på nåt vettigt Spacklingarna ser ut att bli riktigt fint och slätt, fortsätt så! Kommer bli fint i slutändan Är något datum elr ungefärlig tid för lackering elr så bestämt? Fortsätt så här man!
hur fan har du råd? 18år och har spenderar hur många tusen på bilen?
Bra fråga Nej men jobbar osv, Jobbade tex nästan hela sommaren fick ut runt 20 000 i handen
Sedan prioriterar jag bilen först och främst, Röker och snusar inte! Dricker inte specielt ofta eller Sedan får folk tro vad dom vill!
Hur många tusen jag lagt ut? Många, Och mer kommer det bli
mvh
Helt riktigt Bättre att lägga pengarna på nåt vettigt Spacklingarna ser ut att bli riktigt fint och slätt, fortsätt så! Kommer bli fint i slutändan Är något datum elr ungefärlig tid för lackering elr så bestämt? Fortsätt så här man!
Absolut, Tackar
Har nu lagt en bestälning till på följande:
Stålomspunna oljekylarslangar Adapter för oljefiltret Adapter för mina nya speglar Pysventil Dubbla elfläktar 12"
Skall även åka och hämta ut min bestälning som ligger på posten så blir en update ikväll på sakerna!