besiktningsfrågor!

Marcusen
20 januari 2009 · 76 Inlägg

Tjena!
Nu när byggen  börjar planeras å vissa  börjar  byggas kanske  ni är intresserade av att kolla  hur lagligt vissa saker är samt  övriga frågor!
Jobbar som besiktningsman och hjälper gärna till att besvara era  frågor så gott det går!

MEJLA  mej isåfall!
Skriv inget  här på forum då jag ej kommer svara på det!

tänk på att hålla  er inom lagen på allmän väg....  det kan bli förödande  dyrt annars!
/marcus smile

Life is like a turbo
KHRacing
20 januari 2009 ·

Eftersom Tommy (sokrates) redan svara öppet på besiktningsfrågor - varför kan inte du göra det då ?

det är ju allmänhetens frågor, inga hemligheter på sbp

MilleN
20 januari 2009 · 9 108 Inlägg

Ja det är lika bra att ställa frågor i forumet så slipper man ju om inte annat få samma fråga två gånger. Du är ju anonym och det är som sagt inget olagligt/hemligt så förstår inte varför.

alain www.bimmerpower.org
20 januari 2009 · 3 995 Inlägg

Marcusen skrev:
Tjena!
Nu när byggen  börjar planeras å vissa  börjar  byggas kanske  ni är intresserade av att kolla  hur lagligt vissa saker är samt  övriga frågor!
Jobbar som besiktningsman och hjälper gärna till att besvara era  frågor så gott det går!

MEJLA  mej isåfall!
Skriv inget  här på forum då jag ej kommer svara på det!

tänk på att hålla  er inom lagen på allmän väg....  det kan bli förödande  dyrt annars!
/marcus smile

*******
Eftersom du inte vill svara på öppet forum anser jag detta som en total onödig skriven tråd.
Öppen svar kan hjälpa bättre de andra vid behov utan behöva mejla dig.
Det är bara min åsikt. MVH.

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
BMW 530i (2003)
BMW X5 4.4i (2006)
acix
20 januari 2009 · 86 Inlägg

alain skrev:

Marcusen skrev:
Tjena!
Nu när byggen  börjar planeras å vissa  börjar  byggas kanske  ni är intresserade av att kolla  hur lagligt vissa saker är samt  övriga frågor!