2228
Sök

Angående: Karavan från Göteborg till Elmia! SAMLING 11/4 07:00, STIGCENTER!

330 Inlägg
22 mars 2009
Jag bor i billdal så är gärna på att åka med er från kungsbacka-varberg smile

IGGE The One And Only
51 Inlägg
22 mars 2009
gött hoppas vi blir ett gäng då wink vart ska vi träffas då? humm

Mustigt

1 311 Inlägg
22 mars 2009
zijaa skrev:
Glansen skrev:
Jag kommer att åka me qoffe och kommer att ta kort big_smile Ingen annan som kommer att fota?

Jag kommer att fota...de kanske inte blir de bästa bilderna, dock första gången med en systemkamera, men ja ska försöka.

ok roll Ingen annan ?

44 Inlägg
23 mars 2009
Skulle annars vara bra på mediamark parkering. Inga bilar mycket plats roligare när alla på samma plats så man kan fota lite o inte ha andra klubbar som startar vid sig.

Mvh:Lorddemonux

1 311 Inlägg
23 mars 2009
Tror att allla får plats vid donken som förra året...satsa på donken...
Senast redigerat av Glansen (23 mars 2009)

1 779 Inlägg
23 mars 2009
Lorddemonux skrev:
Skulle annars vara bra på mediamark parkering. Inga bilar mycket plats roligare när alla på samma plats så man kan fota lite o inte ha andra klubbar som startar vid sig.

Mvh:Lorddemonux

sant det du säger, vet själv ur trångt det blir på stigcenter, men de e ju lite tradition att samlas där =P hehe.. men de borde vi ha i aktankarna att samlas på en större parkering

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

242 Inlägg
23 mars 2009
Någon Ledarbil utsedd?

274 Inlägg
23 mars 2009
GiGanT skrev:
Någon Ledarbil utsedd?

ja gå tebax en sida i tråden wink

19. Shalle89 - GBG - Mitsu Lancer eller The beast (LEDARBIL

big_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smile

705 Inlägg
23 mars 2009
Shalle89 skrev:
Tackar, Nä men om vi e på den stora o den lilla så finns de plats. Annars kan vi ses Vid mediamark, finns massa plats där.

Kul att folk inte läser vad folk skriver.

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

218 Inlägg
23 mars 2009
hmm kan vi ta och bestämma var och när vi skall träffas och låsa det så att inte hela karavanen blir utsprid över hela Göteborg ?

705 Inlägg
23 mars 2009
Jag håller med, men inte svarar ju på mina frågor om ett möte. O de e inte äns jag som håller i detta. XD

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

1 779 Inlägg
23 mars 2009
det är väl bara att utse ett crew som bestämmer platser och tider så får alla rätta sig efter de.

705 Inlägg
23 mars 2009
mm Låter som en bra idé, vem e de som leder hela karavanen? Han/hon kan ju kolla upp vilka som vill vara med i crew:n o reda ut allt.

(\_/)
(O.o)

1 311 Inlägg
23 mars 2009
Snart dags för Elmia!

Vem vill vara första bilen?

Vem åker sist?

Vem tar kort? Filmar?

Ni som är interserade kan la PMa mig så kan jag säga till shalle89 att göra en ny tråd eller Pm han som gjorde denna tråd och uppdatera så det blir någon åning!

631 Inlägg
23 mars 2009
Vafaan, är det någon som ens läser trådarna ? :S

1 779 Inlägg
23 mars 2009
men kan ju vara bra om trådskaparen gör update på första inlägget lite så slipper man leta i hela tråden. och va ja vet så e de väl bara en ledarbil utsedd?

705 Inlägg
23 mars 2009
Shalle89 skrev:
Biljetter finns att köpa för 200 KR om man förbeställer över 15 ST. Någon som vill ta på sig ansvaret att rätta ut vilka som vill ha biljetter o sen beställa dom? Om jag ska göra de så Vill jag ha pengar i förväg. Tänker inte sätta mig själv i skiten. XD
Men e de ingen som vill ha förköps biljetter? jag vill gärna spara 50 kr till bensin om de går.

Bra tar du över detta då? jag har typ 10 pers som ska ha så.
Senast redigerat av Shalle89 (26 mars 2009)

(\_/)
(O.o)

62 Inlägg
23 mars 2009
Trådstartare
Akakapukko skrev:
men kan ju vara bra om trådskaparen gör update på första inlägget lite så slipper man leta i hela tråden. och va ja vet så e de väl bara en ledarbil utsedd?

Okej, Så Shalle89 skall vara ledar bilen? smile

Men vilka tider gäller nu?

Plats: Göteborg, Stigcenter                       Plats: Borås, vid Volvo
Dag: Lördagen                                         Dag: Lördagen
Tid: ?                                                      Tid: ?

Så uppdaterar jag på första sidan, mvh
Senast redigerat av Patrikk (23 mars 2009)

Toyota Supra "Twinturbo" <3

824 Inlägg
23 mars 2009
Hoppas alla håller avstånd nu! brukar vara dåligt med det, vill inte ha någon i röven om man behöver bromsa hårt, förra året var det väl tyvärr en olycka.

705 Inlägg
23 mars 2009
ja, jag e ledar bilen. Vet inte när som e bra 8-9 eller? min första gånga jag åker till elmia car show. Ni som har varit där tidigare kanske vet en bra tid? O patrikk kolla upp de med Biljetterna med.

(\_/)
(O.o)

Sök