3491
Sök

Vad gör dig förbannad just nu?

230 Inlägg
11 maj 2009
Att växellådan rasa på bmwn

Sanizz
11 maj 2009
Trådstartare
Är de bara ja som tycker det är sjukt irriterande med fjortisar som åker runt på moppe som dessutom ligger 1m bakom bilen i stan? ååååh  mad

Allmänt envis
12 512 Inlägg
11 maj 2009
Sanizz skrev:
Är de bara ja som tycker det är sjukt irriterande med fjortisar som åker runt på moppe som dessutom ligger 1m bakom bilen i stan? ååååh  mad

Håller med, ett tips när de stor bakom bilen och torrgasar (och är otroligt coola) vid ett rödljus. "Tappa kopplingen" lite lätt inbäddade i ett moln rök är de inte så kaxiga längre wink

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

Sanizz
11 maj 2009
Trådstartare
Rquired skrev:
Sanizz skrev:

Håller med, ett tips när de stor bakom bilen och torrgasar (och är otroligt coola) vid ett rödljus. "Tappa kopplingen" lite lätt inbäddade i ett moln rök är de inte så kaxiga längre wink

Hahaha den är ju given smilesmile

. . . .[brehas spar tid!!] . . .
264 Inlägg
11 maj 2009
Arbetslösheten ,Trött på att gå hemma., Pengar bristen, BensinPRISET.....

neutral

*Gasa bör man annars dör man,* Man har inte hållit tillräckligt om man inte smakar diketskanten ;)

Supraman
2 300 Inlägg
11 maj 2009
att jag måste byta en packbox i växellådan på volvon.

Plus dom nu föredetta kompisar som man har kommit på att dom inte gjort nått annat än har ljugit och e allmäna s**tstövlar

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.

Allmänt Jobbig
1 200 Inlägg
12 maj 2009

If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious

1 854 Inlägg
12 maj 2009
går inte o sova!

825 Inlägg
14 maj 2009
Nej och då är Väckarklckan det första man blir förbannad på . är så trött på min högljudda nu att jag överväger att slänga ut den  Ha ha

Riktiga Bilar Kommer Från USA *****____________________
*****____________________

mmm, blåbärssoppa.
616 Inlägg
14 maj 2009
MIN FUCKING BIL!

Sånt litet jävla skitproblem som ska vara så *piiiip* svårt att få till! GAH! Ska fan skrota den!

/ichi

1 062 Inlägg
14 maj 2009
mitt liv gör mig förbannad................................................................................

Team Björkeryd

KTM 660
537 Inlägg
15 maj 2009
ichibon skrev:
MIN FUCKING BIL!

Sånt litet jävla skitproblem som ska vara så *piiiip* svårt att få till! GAH! Ska fan skrota den!

Den där känner man igen.

Pontiac Gto 69a
Volvo 740 90a projekt bil

Försöker iaf
1 998 Inlägg
15 maj 2009
wildboy_87_ skrev:
mitt liv gör mig förbannad................................................................................

Då ä vi 2....

Inga pengar finns inga jobb sad
Har beslutsångest för en tatuering. Vill ha den men är nervös å sen kostar de ju lite

Be a good person. Be a Persson
Bmw, kärlek vid första bakvagnskastet

393 Inlägg
15 maj 2009
Så jävla trött på min gamla mormor å morfar som ej kan eller vill hänga med i dagens utväckling.Därför bojkottar vi 30-talismen

825 Inlägg
15 maj 2009
Att inte sökfunktionen fungerar på Youtube

825 Inlägg
15 maj 2009
+ Att man inte kan komma in till sin mailbox på youtube , enbart kontosidan fungerar . Störigt !!

Cambrant
16 maj 2009
Trådstartare
Att länsman lägger sig i streetrace sad

F-14 Tomcat Fighterpilot
888 Inlägg
16 maj 2009
Att folk blir av med körkortet pga att dom kört för snabbt, sen att dom har mage att klaga över det också..

"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho

12 086 Inlägg
16 maj 2009
Jojje_ skrev:
Att folk blir av med körkortet pga att dom kört för snabbt, sen att dom har mage att klaga över det också..

Jag har en polare som vart av med körkortet för en tid sedan.
Och han försvarar sig jämt med att de va en omkörning som va i princip nödvändig för att inte orsaka en olycka. Yeah right, jag vet hur du kör i vanliga fall.. hur dom orkar tongue

Jag hade säkert gnällt.. men jag hade ju inte gått omkring och försvarat min rätt hela tiden.

Cambrant
16 maj 2009
Trådstartare
Jag har äntligen blivit av med allt som gör mig förbannad tack vare http://www.youtube.com/watch?v=FLNsN56hrpY

Sök