3420
Sök

Vad gör dig förbannad just nu?

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
7 augusti 2009
Blir förbannad på att jag inte kan somna. Och nu börjar det vara för sent då klockan ringer om 30min. sad

www.klockren.nu
476 Inlägg
7 augusti 2009
Blir förbannad när jag måste jobba över, vill åka hem och SOVA! mad

vah, gick de för fort?...nä, de tror jag inte!

Allmänt envis
12 512 Inlägg
7 augusti 2009
EmilHammarlund skrev:
Svettiga (oftast feta) män i övre tonåren som kör Volvo av äldre modell utan ljuddämpare och med felinställd tändning (och en massa rost).
Ska (normala) människor verkligen behöva höra oljudet så att de får spykänslor bara för att enstaka människor tänder på att en bil låter som en analstucket jättemonster med hjärnskada (och en massa rost)?
Att bilarna ska se så motbjudande ut som möjligt (Läs som, kjolpaket made in kina, biltemavinge, neon och en massa rost) gör inte saken bättre, tänder verkligen 13-åringa flickor på sådant? (Tyvärr gör dom väl det, förstår inte syftet eftersom Volvoförarna inte får röra dem ändå) Fler poliser (och ny skrotningspremie) tack!

Lade till lite egna erfarenheter och förslag tongue

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

Volkswagens Of Sweden på Facebook
3 525 Inlägg
7 augusti 2009
Fick nyss reda på att pappa fått cancer igen sad

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden

DFFL
9 020 Inlägg
8 augusti 2009
Att jag var tvungen att tvätta bilen.
http://photos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs180.snc1/6769_139716567628_742257628_3674249_4060803_n.jpg
Senast redigerat av FireTraXX (8 augusti 2009)

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

?
1 038 Inlägg
8 augusti 2009
Att biran är slut så man måste springa till pizzahaket för att få i sig bira

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!

www.klockren.nu
476 Inlägg
8 augusti 2009
Är riktigt förbannad på allt och alla, varför?
För jag har en brudjävel som inte lyssnar på mig!

Archmage of the entire universe
281 Inlägg
8 augusti 2009
att jag blev nekad Förlängd undervisning på gymansiet för att plugga upp dom sista ämnena jag har kvar. nu i SLUTET på sommaren då jag har fixat boende och en jävla massa annat för att detta skulle funka.

Dom lovade Dyrt och heligt i våras att det skulle gå igenom.
Och jag frågade till och med om det var nån idé att fixa boende så tidigt! (må ju va ute i tid för att få nått.) och dom sa "utan problem" så nu måste jag stå och betala 2 månaders uppsägningstid på ett inneboende helt i onödan...

detta är en signatur. det finns många olika, men detta är min.

4 005 Inlägg
8 augusti 2009
Scorn89 skrev:
att jag blev nekad Förlängd undervisning på gymansiet för att plugga upp dom sista ämnena jag har kvar. nu i SLUTET på sommaren då jag har fixat boende och en jävla massa annat för att detta skulle funka.

Och jag frågade till och med om det var nån idé att fixa boende så tidigt! (må ju va ute i tid för att få nått.) och dom sa "utan problem" så nu måste jag stå och betala 2 månaders uppsägningstid på ett inneboende helt i onödan...

?

Bor du på din skola?

Om du kontaktar din lärare så kan du avlägga ett kunskapsprov i de ämnena du har fått underkänt.
Har du inte de kunskaperna så kan du söka till komvux.

Archmage of the entire universe
281 Inlägg
9 augusti 2009
linuslinje skrev:
Scorn89 skrev:

?

Bor du på din skola?

Om du kontaktar din lärare så kan du avlägga ett kunskapsprov i de ämnena du har fått underkänt.
Har du inte de kunskaperna så kan du söka till komvux.

jag hade fixat ett inneboende hos en privatperson pga att gymasiet ligger runt 10 mil bort och det går inga bussar därifrån jag bor. och jag har inte råd att köra bil varje dag.

iaf det har hänt en hel del saker under mina år på gymnasiet som har resulterat i hög frånvaro. har bland annat gått 3 olika program hitills. och det sista var fordon. gick regelbundet till skolkuratorn och diskuterade mina problem med henne sista tiden och vi kom fram till att vi skulle göra på det här viset. MEN det tyckte inte rektorn. som resulterade i denna situation som jag sitter i nu.

tanken var ju att jag skulle försöka plugga vidare på högskola eller liknande efter jag hade får fixat klart med det jag hade på gymnasiet. men efter detta besked så har jag fått sjukt mycket påtryckningar från familjen om att jag ska gå på arbetsförmedlingen och söka på nån av deras utbildningar. inte för att det är nått fel med dom, men det är inte riktigt var mina ambitioner ligger här i livet.
Senast redigerat av Scorn89 (9 augusti 2009)

detta är en signatur. det finns många olika, men detta är min.

?
1 038 Inlägg
9 augusti 2009
FordeveR skrev:

Den enda du borde vara förbannad på är dig själv som satt dig i den sitsen smile

Mvh Danne

12 086 Inlägg
9 augusti 2009
Att det va en sorgligt oorganiserad bilträff på fornåsarakan ikväll..

www.klockren.nu
476 Inlägg
9 augusti 2009
Danne-M3 skrev:
FordeveR skrev:

Den enda du borde vara förbannad på är dig själv som satt dig i den sitsen smile

Haha där har du ju en poäng wink nu är iallafall ordningen återställd och allt är frid och fröjd, tills nästa gång....

?
1 038 Inlägg
9 augusti 2009
FordeveR skrev:
Danne-M3 skrev:
FordeveR skrev:

Haha där har du ju en poäng wink nu är iallafall ordningen återställd och allt är frid och fröjd, tills nästa gång....

Se där, de löser sig sa han som sket i vasken big_smile

Mvh Danne

?
1 038 Inlägg
9 augusti 2009
FordeveR skrev:
Danne-M3 skrev:
FordeveR skrev:

Se där, de löser sig sa han som sket i vasken big_smile

Mvh Danne

DFFL
9 020 Inlägg
10 augusti 2009
Den feta otrevliga säljaren på Bildeve i Landskrona.

För det första så fick jag och brorsan vänta i MINST en kvart innan han ens kom och pratade med oss.
Då berättade han att verkstaden hade stängt kl 12 (Vi skulle lämna in mammas bil), och tydligen så ljög vi när vi sa att vi varit där sen kvart i (Klockan var fem över tolv nu...) och det var stängt när vi kom.

Jävla kuksugaren skulle haft en välriktad skosula i tinningen.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

562 Inlägg
11 augusti 2009
Att så många av dagens bilar inte är utrustade med blinkers...

9-5 Aero Sedan -05

4 637 Inlägg
11 augusti 2009
micke-opel skrev:
Att så många av dagens bilar inte är utrustade med blinkers...

Tror att de är det men folk använder sällan dem.
En sak som gör mig irriterad är att blinkersspaken inte går tillbaka på nya Toyotor (vet inte om det gäller samtliga). Folk glömmer bort att ha tillbaka spaken vilket även hände mig när jag hyrde en Toyota nyligen som jag inte var van vid.
En anna sak som jag tänkt på är att ägare av nyare bilar oftast bara kör med ett framlyse, svagt eller inget alls och att ägare av bilar från typ 60-talet och äldre tror att de inte måste ha belysningen på.

562 Inlägg
11 augusti 2009
Man får ju ta det med lite ironi och klaga över att dom inte är utrustade med blinkers winkwink, känns inge kul att blinka själv och sen så vänger någon in framför en utan att blinka! men men, dom vet ju själv vad dom ska så varför visa det för andra:P

9-5 Aero Sedan -05

4 637 Inlägg
11 augusti 2009
micke-opel skrev:
Man får ju ta det med lite ironi och klaga över att dom inte är utrustade med blinkers winkwink, känns inge kul att blinka själv och sen så vänger någon in framför en utan att blinka! men men, dom vet ju själv vad dom ska så varför visa det för andra:P

Jo, föstod att det var ironi men jag formulerade mig lite fel för att mina övriga blinkersåsikter skulle passa som citering på ditt inlägg.
Men något som är värre än folk som inte blinkar är de som använder blinkersen fel. Men trots att många slarva så är jag själv nogrann, dels för att man ska vara det och sedan så bör man föregå med gott exempel...

Sök