4517
Sök

Vad gör dig förbannad just nu?

562 Inlägg
11 augusti 2009
EmilHammarlund skrev:
micke-opel skrev:
Man får ju ta det med lite ironi och klaga över att dom inte är utrustade med blinkers winkwink, känns inge kul att blinka själv och sen så vänger någon in framför en utan att blinka! men men, dom vet ju själv vad dom ska så varför visa det för andra:P

Jo, föstod att det var ironi men jag formulerade mig lite fel för att mina övriga blinkersåsikter skulle passa som citering på ditt inlägg.
Men något som är värre än folk som inte blinkar är de som använder blinkersen fel. Men trots att många slarva så är jag själv nogrann, dels för att man ska vara det och sedan så bör man föregå med gott exempel...

Självklart, men många slutar att blinka när dom fått lappen. Aja, inget att älta!

9-5 Aero Sedan -05

Supraman
2 300 Inlägg
11 augusti 2009
Gnälligt folk som aldrig blir nöjda.
men det skiter jag i nu för då kan man skita i dom och göra det man vill själv utan att bry sig om dom.
Blir gott att åka till dalarna i slutet av augisti istället. haha

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.

562 Inlägg
11 augusti 2009
Beror väl på hur man är fostrad tongue

9-5 Aero Sedan -05

158 Inlägg
11 augusti 2009
Att kamkedjan i min Saab är påväg av och jag får vänta till den 27e innan jag får pengar så jag kan fixa den.

Amateurs practise until they get it right. Professionals practise until they cant get it wrong.

169 Inlägg
12 augusti 2009
Att mitt ex fortfarande tjatar om räkningar som ska betalas fast jag inte ens sett om dom ens existerar

825 Inlägg
12 augusti 2009
Stör mig en del på att kingsclub inte fungerar , bara står och laddar ,antingen är de fel på sidan eller på mitt internet , det har ju många konstiga ideer ibland .

Riktiga Bilar Kommer Från USA *****____________________
*****____________________

158 Inlägg
12 augusti 2009
Att det finns massa internetpoliser och Moraltanter överallt sad

Amateurs practise until they get it right. Professionals practise until they cant get it wrong.

21 Inlägg
12 augusti 2009
Det tog precis slut mellan mig och killen..
så just nu är jag så jävla förbannad på mig själv! vet inte varför :S

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
12 augusti 2009
Alla räkningar, å kärningen som gnäller över disken!

Du kö inte med fötterna, du kör med hjärnan!

21 Inlägg
12 augusti 2009
Memme skrev:

diska, så blir hon glad, & sen är ni båda glada.

. . . .[brehas spar tid!!] . . .
264 Inlägg
12 augusti 2009
Pengarbristen, Bensin priset, För lite snus i dosan,

*Gasa bör man annars dör man,* Man har inte hållit tillräckligt om man inte smakar diketskanten ;)

?
1 038 Inlägg
12 augusti 2009
fyfan skrev:
Det tog precis slut mellan mig och killen..
så just nu är jag så jävla förbannad på mig själv! vet inte varför :S

Shit, du måsta ha dagens mest välbesökta sida idag och undra hur många som raggar på dig roll

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!

Lat Perfektionist
6 359 Inlägg
12 augusti 2009
nånn snorunge påstår att jag sålt saker som är trasiga till honom.
Anledning? Han vet inte hur man använder skiten riktigt. DET gör mej förbannad mad

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
12 augusti 2009
fyfan skrev:
Memme skrev:

Diskade, fast hon klaga över att de inte bra gjort! Palla.

DFFL
9 020 Inlägg
12 augusti 2009
Memme skrev:
fyfan skrev:
Memme skrev:

Diskade, fast hon klaga över att de inte bra gjort! Palla.

Diska ordentligt då, eller skaffa diskmaskin och välkomna dig själv in i 2000-talet.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
12 augusti 2009
Installera du den till mig Firetraxx? smile hahaha..

451 Inlägg
13 augusti 2009
Att min tjej snoka runt på datan min och hitta bilder från när jag och mitt ex var utomlands och myste massa. Hon blev ju lite sur men hon får fan skylla sig själv!!!

Lat Perfektionist
6 359 Inlägg
13 augusti 2009
T5Black skrev:
Att min tjej snoka runt på datan min och hitta bilder från när jag och mitt ex var utomlands och myste massa. Hon blev ju lite sur men hon får fan skylla sig själv!!!

Vrf hade du dom kvar? neutral
En tanke sådär bara tongue

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968

4 005 Inlägg
13 augusti 2009
LeafBox skrev:
T5Black skrev:

Haha, jobbigt värre. smile Var det intima bilder?

Privata bilder från ex är ju just det.. privat. Klart man ska få spara det, det är ju minnen som tillhör historien.
Är sitt nuvarande så känslig att tro att det kommer skada ens förhållande så kanske det är dags att byta?

Är så less på tjejer som tror att man åka och pippa sitt ex bara för att exet kommer på tals, eller träffar på stan eller nåt.

Ska det sparas, så ska det sparas krypterat!

www.truecrypt.org <- busenkelt

Edit: oj. glömde skriva vad jag är förbannad på!

Jag är förbannad på satkärringen som satt i CSN kundservice och hotade att skicka ärendet till inkasso och ge mig betalningsanmärkningar och überidiotförklarade mig att jag hade noll koll och var riktigt jävla otrevlig. Trots att jag hade betalat, men med skillnaden att det var fel kontonr inom CSN. Så jag sa vad jag tyckte och så fick jag en annan handläggare. Trevliga Tord.

Han sa "HEJ! jaha, du har satt in pengarna på fel konto, jag flyttar på pengarna, ok klart, tack så mycket ha en bra dag!"

smile
Senast redigerat av linuslinje (13 augusti 2009)

451 Inlägg
13 augusti 2009
linuslinje skrev:
LeafBox skrev:
T5Black skrev:

Haha, jobbigt värre. smile Var det intima bilder?

Privata bilder från ex är ju just det.. privat. Klart man ska få spara det, det är ju minnen som tillhör historien.
Är sitt nuvarande så känslig att tro att det kommer skada ens förhållande så kanske det är dags att byta?

Är så less på tjejer som tror att man åka och pippa sitt ex bara för att exet kommer på tals, eller träffar på stan eller nåt.

Ska det sparas, så ska det sparas krypterat!

www.truecrypt.org <- busenkelt

Edit: oj. glömde skriva vad jag är förbannad på!

Jag är förbannad på satkärringen som satt i CSN kundservice och hotade att skicka ärendet till inkasso och ge mig betalningsanmärkningar och überidiotförklarade mig att jag hade noll koll och var riktigt jävla otrevlig. Trots att jag hade betalat, men med skillnaden att det var fel kontonr inom CSN. Så jag sa vad jag tyckte och så fick jag en annan handläggare. Trevliga Tord.

Han sa "HEJ! jaha, du har satt in pengarna på fel konto, jag flyttar på pengarna, ok klart, tack så mycket ha en bra dag!"

smile

Jag har alla hennes bilder på min dator för hon har inte köpt sig en egen att ha bilderna på tyvärr. Var väl inte nå just intima bilder men fortfarande ganska mysiga liksom. Hon var sur hela dagen igår å hon sa inte va de va sen imorse fick jag sms kl halv 5 som stod "Du tänkte inte på att jag kunde kolla på dina bilder på datorn igår va?" Jag tog en snabb dusch så då passa hon på och snoka haha. Jag tänker då inte ta bort alla bilder bara för de:P

Sök