Update 47090904
Tack vare att man är en smärre idiot av sällan skådat slag, så har man - kanske - inte riktigt råd att skicka grejerna på lack ännu. Tänker inte gå in på riktigt vad jag har gjort, men de som vet är få och så skall det fortsätta vara.
Så. Vad gör man då när man egentligen inte kan göra så mycket annat? Just nu är toppen bortlämnad så där går man och väntar på att den ska komma tillbaka. Grejerna till den - det mesta i alla fall - är inhandlat så på den sidan känns det bra.
Efter att man idag hade kämpat sig ur sängen så släpade man sig mer eller mindre till föräldrarna för att försöka få någonting gjort i alla fall. Tänkte att jag kunde svetsa igen hål jag inte behövde i skärmarna i alla fall, så man slet fram dem från förvaringen - men tji fick man där.
Antar att skärmarna är i aluminium eller nåt...för det går inte svetsa i dem. I alla fall inte med denna tråd.
Då var det egentligen bara en sak jag kunde göra egentligen. Provmontera lyktorna, lyktramarna samt grillen i den lösa frontplåten

[Taget 090904]*..allt tillfälligt monterat på frontplåten..ena vinkeln..*
[Taget 090904]*..lite närmare vinkel på hur det kommer se ut..*
[Taget 090904]*..sista vinkeln..ja man anar i alla fall hur det kommer se ut..*I övrigt så har jag kommit fram till att mina räknekunskaper inte riktigt matchar den övriga världen. Beställde för ett litet tag sedan, två stycken dekaler till min bil, via dekaltrim.se. Inget konstigt med det..men döm av min förvåning när jag var tvungen att gå och hämta ut dem på Ica..jag som förväntade mig att de skulle vara knappt 5x4 centimeter stor och skulle rymmas i ett kuvert?
[Taget 090904]*..idiot som jag är så har jag beställt fel storlek på mina dekaler. 500x400 mm är INTE 5x4cm..*Jag får höra av mig till dem på måndag och berätta om läget helt enkelt. Men så dum man är ibland?
Är ju smått komiskt..