ser bra ut! gillar projektet, har kollat många gånger men inte skrivit nåt :P Btw kom hem med en egen 9000 igår, en cd 93a. ;)
tackar tackar, kul att du gillar de vi gör :D jaha ok e den i bra skick? mvh robin
jo sådär skick ingen rost i bärande delar men ovaför tornen mot rutan o skärmkanter och så men inget farligt. lite ikke fungerande fläkt o så men elhissar runt om :D om vi säger så jag betalade de lägsta fyrsiffriga talet ;)
tja! detta är ingen update, men som många vet kom jag inte in i garaget. Det fixades, men dörren låste sig bara upptill, och inte i golvet... Fartighets skötaren kom och svetsade dit en metall bit så den låses uppe och nere, och igår kväll testade vi om bilen gick in, vilket den gjorde, men den tog endå i lite, så jag tänkte att vi testar och backa ut med, men inte fan gick de det var tvärstopp, så nu står bilen där inne, tills jag slipat ner skiten, eller slå bort den, för jag har ingen rondell här aja, update kan komma i helgen, vi får se
tja! detta är ingen update, men som många vet kom jag inte in i garaget. Det fixades, men dörren låste sig bara upptill, och inte i golvet... Fartighets skötaren kom och svetsade dit en metall bit så den låses uppe och nere, och igår kväll testade vi om bilen gick in, vilket den gjorde, men den tog endå i lite, så jag tänkte att vi testar och backa ut med, men inte fan gick de det var tvärstopp, så nu står bilen där inne, tills jag slipat ner skiten, eller slå bort den, för jag har ingen rondell här aja, update kan komma i helgen, vi får se
Mvh Patrik
annars kan du ju lägga ramper vid hjulen (plankor typ) så lägger du det vid kanten så blir bilen 2cm högre = problem solved
jo, har haft den idén men man orkar inte lägga upp dom när man ska ut varje gång det ska ju bara va till och öppna dörrarna och åka, men ska se om det går och slipa på den, annars får man köra med plankor, för den ska ju vara helt låst
har löst det, man svetsar på så pinnen som låser det hela blir längre, då åker det ner i golvet och låser lika bra endå, så jag kan kapa den plåtbiten, skönt de, var precis att jag kom ut när jag vejjade som en idiot
har löst det, man svetsar på så pinnen som låser det hela blir längre, då åker det ner i golvet och låser lika bra endå, så jag kan kapa den plåtbiten, skönt de, var precis att jag kom ut när jag vejjade som en idiot
haha, bra garage
Vad kommer hända med robins reflexramp? tycker att du ska satsa på en svart ramp som jag har på min cd lägger upp en bild på en sådan
en maskerad och lackad, bra resultat av lack så jag maskerade resten med
alla maskerade
blev bra!
tänke lägga på ett lager klarlack, och resultatet blev inte som jag hade tänkt mig den blev grön och inte guld, så den måste slipas ner lite och sen lackas om...
Bra jobbat Blir snyggt med guldiga fälgar Blir intressant att se hur det blir med vit grill, tror inte jag sett någon 9000 med grill i bilens färg Lycka till nu grabbar
Bra jobbat Blir snyggt med guldiga fälgar Blir intressant att se hur det blir med vit grill, tror inte jag sett någon 9000 med grill i bilens färg Lycka till nu grabbar
vi båda tackar! robin får fylla i lite om grillen osv men fälgarna var en kul idé jag fick xD tänkte som så, tänk dig en sänkt "aero" med guldiga plåtisar ahha
tackar tackar de finns ett par styck som som målat de så, men inte många.