alla vet att bilen inte gick igenom beiktningen pga av xenonet i dimljuset. han idag åka till en station inan jobbet för en efterkontroll. o ta mig fan så hitta de 2 fel i alla fall på dimljusen. denna gången så tyckte han att BÅDA dimljusen var blandande och BÅDA var dåligt fästa i bilen. Man blir ju gladare och gladare på besiktningen när detta händer
Jag har verkligen bara bra erfarenheter av att besikta dom är alltid trevliga och glad sist var det till och med en tjej som besikta, mycket trevlig
( sen kan det ju vara så att dom är glada när det är något annat än 240/740 med fjädrarna bort tagna för att det ska va lågt samt att man kapar av avgasröret innan katen så låter det ballt. och kolsvarta rutor runt om är ett måste! Vi har en väldigt konstig kultur här norr om Stockholm )
Jag har verkligen bara bra erfarenheter av att besikta dom är alltid trevliga och glad sist var det till och med en tjej som besikta, mycket trevlig
( sen kan det ju vara så att dom är glada när det är något annat än 240/740 med fjädrarna bort tagna för att det ska va lågt samt att man kapar av avgasröret innan katen så låter det ballt. och kolsvarta rutor runt om är ett måste! Vi har en väldigt konstig kultur här norr om Stockholm )
har gjort flera beställningar nu som borde kommer de närmaste dagarna. kommer inte att spara på krutet under 2011 kan jag säga. bilder kommer då paketen kommit hem