Inför: Vingåkraträffen (Realcar och Garaget). 23 maj i Vingåker

nyman88
19 maj 2009 · 544 Inlägg

Jag fick ett mail igår och ett sms idag. tackar för platsen smile
då ses vi på träffen dark_angel, jag tar med bogserlinan ifall du behöver hjälp hem sen då wink "skämt = ej allvar"

hehe

Prestanda med stil
BMW 2002Tii "M3 supercharger" (1972)
nyman88
19 maj 2009 · 544 Inlägg

symhonyy skrev:
Nån som har  platser över i bilen till 2 bilintresserade tjejer, från sthlm o tillbaka??Självklart betalar vi en del av soppan smile)

Det finns två "ev tre" platser i min bil till träffen. men jag startar ca kl 06.30 från västerås på lördag. står du vid dörren då är det bara att åka med oss smile

Prestanda med stil
BMW 2002Tii "M3 supercharger" (1972)
Orange_Dragon
19 maj 2009 · 392 Inlägg

Anmälde mig i fredags eller lördags, så antar att man inte får komma och ställa ut:(
Ritkigt tråkigt... Hade varit roligt att börja min säsong i Vingåkra

MVH/Jonas

Faster and faster until the thrill of speed overcomes the fear of death!!
Spexarn
19 maj 2009 · 849 Inlägg

Ska bli kul, jag kommer o kollar! smile

Vad kostar bänkningen förresten? smile

Superior imports AB http://www.superiorimports.se
Rota fälgar: http://www.gand.nu
FreddeK
19 maj 2009 ·

chrizz skrev:

Freddeponken skrev:

chrizz skrev:
Vi kommer inte att skicka ut något till de som inte är antagna, men jag kan säga nu att ni som anmält er för längesen (senast idag kl 12:00) men inte fått någon slags bekräftelse, varken över mail eller SMS, så är det med stor sannolikhet så att ni inte är "antagna". Ni får mer än gärna dyka upp ändå dock, men ni får parkera på besöksparkeringen.

Ang. besked ifall anmälan kommit fram så är det 100% säkert att anmälan är mottagen ifall ni fick upp ett enkelt textmeddelande "Tack för din anmälan" (t.ex.) efter att ni tryckt på "Skicka" i formuläret..

Anmälning kan fortfarande göras, men det börjar bli ont om platser kvar...

Mvh

PS. Snälla, skicka inga PM om "Varför kom jag inte med?", "Kom jag med?" osv. Det har kommit in väldigt många anmälningar i år och vi har fått neka många. Det finns ingen möjlighet för oss att ge personlig respons till alla. Men ni är som sagt alla välkomna att besöka träffen ändå!

Stopp nu, nu måste jag yttra mig lite här! vadå menar du/ni att ni inte meddelar folk personligen om dom inte kom med som utställare på träffen? Här anmäler sig folk och får gå och vänta flera dagar/ veckor utan att få ett svar och sen får dom läsa detta i tråden...hmm känns ju shysst! Har en person ansträngt sig och fyllt i en anmälan så är det väl inte så svårt att skicka ett svar personligen till denne att han ej kom med etc.

Eller så var meddelandet vid skickad anmälan Tack för din anmälan! Vi hör av oss löpande till de vi väljer ut., vilket egentligen säger allt.

mvh

Tycker väl det hade varit shysst mot folk att meddela att dom inte kom med iallafall än att gå runt och vänta på ett svar! hmmm men det är ju vad jag tycker.

stroma
20 maj 2009 · 172 Inlägg

kom med, mycket roligt. hoppas bara jag får en bes tid.

Utför flockning kontakt: stromae@gmail.com lr 070-5333936
nyman88
20 maj 2009 · 544 Inlägg

en sak jag undrar över:
Måste man vara där prick 08,00 som utställare? tänkte ifall man inte behöver så mycket tid för att tvätta bilen.
tänkte eftersom det står (kom i tid!) vid informationen om träffen.

Prestanda med stil
BMW 2002Tii "M3 supercharger" (1972)
Tokken Team dBakuten
20 maj 2009 · 3 453 Inlägg

nyman88 skrev:
en sak jag undrar över:
Måste man vara där prick 08,00 som utställare? tänkte ifall man inte behöver så mycket tid för att tvätta bilen.
tänkte eftersom det står (kom i tid!) vid informationen om träffen.

Många bilar, mycket folk.. lång tvättkö.. Så det är ingen nackdel att vara ute i god tid.

dBAkuten
Billjudsveteran sedan 1989
TEAM dBAkuten
PROJEKTTRÅD!
PeTTa
20 maj 2009 · 178 Inlägg

PeTTa skrev:
så. skickande in en anmälan. får vi se vad som händer sen.

mvh petta

och uttagen blev man.. syns där uppe grabbar och tjejer:D


mvh petta

http://www.garaget.org/PeTTa
ALLT UNDER 19" ÄR VINTERDÄCK
Buick Electra 225 "Black Beer" (1964)
Kjelle86
20 maj 2009 · 8 Inlägg

Jag kommer och ställer ut. Kul som fan ska det bli big_smile

Laserblue
20 maj 2009 · 239 Inlägg

Jag kommer med HEJ DÅ bilen och några vackra tjejer

MixXxan BadAss Driver
20 maj 2009 · 13 Inlägg

MixXxan skrev:
Då var man anmäld. Får man se om man e ngt att ha smile

Tydligen var ja de för nu e ja antagen smile Kanon kul! dock är ju bilen inte hlet klar med diverse ändringar i inredningen som ska ske. Ljudbygge osv.. men de går ju bra iaf tydligen smile


KUL!!!

Don't Dream It. Be It...
Volvo V70n "ManEater" (2004)
MixXxan BadAss Driver
20 maj 2009 · 13 Inlägg

nyman88 skrev:
en sak jag undrar över:
Måste man vara där prick 08,00 som utställare? tänkte ifall man inte behöver så mycket tid för att tvätta bilen.
tänkte eftersom det står (kom i tid!) vid informationen om träffen.

Tvättar,vaxar osv osv massor hemma klarar du dig väldigt bra. smile gjorde ja på strippen förra helgen smile

Don't Dream It. Be It...
Volvo V70n "ManEater" (2004)
MixXxan BadAss Driver
20 maj 2009 · 13 Inlägg

Laserblue skrev:
Jag kommer med HEJ DÅ bilen och några vackra tjejer

Jaha e de snygga pojkar som gäller för min del då? hahahha eller gills de bara med vackra tjejer thihi

Don't Dream It. Be It...
Volvo V70n "ManEater" (2004)
T-Andersson
20 maj 2009 · 347 Inlägg

Jag fick sms igår om Utställningen! Första utställningen för mig och min S70! Ska bli mycket roligt!..Väll mött där! cool

T. Andersson
Volvo S70 2,5T Evolve
Orange_Dragon
20 maj 2009 · 392 Inlägg

Orange_Dragon skrev:
Anmälde mig i fredags eller lördags, så antar att man inte får komma och ställa ut:(
Ritkigt tråkigt... Hade varit roligt att börja min säsong i Vingåkra

MVH/Jonas

JAAAAAAAAAAAAAAAA. Fick nyss mail om att jag också blev "antagen"
JIPPI. Syns där big_smile

Faster and faster until the thrill of speed overcomes the fear of death!!
R-efined
20 maj 2009 · 152 Inlägg

Fick sms imorse att man va antagen JIPPI!smile

AMG-Mannen
20 maj 2009 · 65 Inlägg

Min bil är uttagen och jag hade tänkt att komma, men jag har tyvärr fått förhinder så jag kan inte komma mad Vet inte vart jag avanmäler mig så jag skriver här i denna tråden istället.

Hoppas ni får trevligt cool

I_OWN_U
20 maj 2009 · 2 Inlägg

Anmäld och klar med Mustangen.

Den man ligger med får bädda!
chrizz Administratör
20 maj 2009 · 11 783 Inlägg

AMG-Mannen skrev:
Min bil är uttagen och jag hade tänkt att komma, men jag har tyvärr fått förhinder så jag kan inte komma mad Vet inte vart jag avanmäler mig så jag skriver här i denna tråden istället.

Hoppas ni får trevligt cool

Det går bra här. Trist att du inte kunde komma. Du hade blivit ensam Mercedes på träffen smile

Mvh

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang