2099
Sök

Angående: Brostugan varje vecka! ONSDAGAR 19:00

454 Inlägg
1 september 2011
Va ju inte så många bilar där igår.. men som alltid trevligt att snacka lite skit och ta en fika smile

162 Inlägg
1 september 2011
heLLen skrev:
Va ju inte så många bilar där igår.. men som alltid trevligt att snacka lite skit och ta en fika smile

Jag kände mig så ensam i väntan på er så jag drog hem och skruvade ihop bilen istället.

199 Inlägg
1 september 2011
Inte så mycket bilar, men ändå lika mysigt på något sätt smile

454 Inlägg
1 september 2011
jon-as skrev:
heLLen skrev:

Jag kände mig så ensam i väntan på er så jag drog hem och skruvade ihop bilen istället.

Haha va kan det ha tagit, 10 min? wink

162 Inlägg
1 september 2011
heLLen skrev:
jon-as skrev:
heLLen skrev:

Ja inte vet jag, tog ju moppen och åkte hemåt innan ni dök upp wink

454 Inlägg
1 september 2011
jon-as skrev:
heLLen skrev:
jon-as skrev:

Ja inte vet jag, tog ju moppen och åkte hemåt innan ni dök upp wink

Haha stackare wink

62 Inlägg
3 september 2011
Jag kommer på nästa träff.
Väntar fortfarande på tid för att lämna in bilen på verkstad, men har jag inte fått tid innan onsdag så kommer jag... Kan ju hända att en tredje person vill köra in i min bil wink

Det man inte har i huvudet, får man ha någon annan stans.

318 Inlägg
6 september 2011
Kommer troligtvis förbi imorgon, ser ut som att det ska bli ok väder efter 1800...

98 Inlägg
7 september 2011
kör nog dit o tar en fika
Senast redigerat av kobra (7 september 2011)

Pojkar kör turbo män kör V8

34 Inlägg
7 september 2011
Hade planer till att komma ikväll men efter en incident med min kärra på jobbet såå blir det inte så.. Måste laga den.

När vi är ointresserade tar våra ögon stillbilder, när vi är intresserade gör vi långfilmer.

62 Inlägg
7 september 2011
H_Lindberg skrev:
Hade planer till att komma ikväll men efter en incident med min kärra på jobbet såå blir det inte så.. Måste laga den.

Det är så tråkigt när sådant händer, det är så jag fått en av de två skador jag f.n. har på bilen.
En parkeringsskada som jag fick enda gången på 8år som någon kört in i någon bil på "jobbets parkering" och det var då givetvis enda gången jag lämnat kvar bilen över natten där. Den andra skadan är en stolpskott som började backa på Frösundaleden vid rött sken. Totalt så ska det kosta runt 40k att laga vilket jag inte betalar något för som tur är. Väntar på att scstyling ska leverera fronten till verkstan så jag kan åka dit och få den lagad. Hur som haver så är det typ dags för mig att börja åka mot brostugan för min första träff där smile

34 Inlägg
7 september 2011
Dop3Dawg skrev:
H_Lindberg skrev:

Det är så tråkigt när sådant händer, det är så jag fått en av de två skador jag f.n. har på bilen.
En parkeringsskada som jag fick enda gången på 8år som någon kört in i någon bil på "jobbets parkering" och det var då givetvis enda gången jag lämnat kvar bilen över natten där. Den andra skadan är en stolpskott som började backa på Frösundaleden vid rött sken. Totalt så ska det kosta runt 40k att laga vilket jag inte betalar något för som tur är. Väntar på att scstyling ska leverera fronten till verkstan så jag kan åka dit och få den lagad. Hur som haver så är det typ dags för mig att börja åka mot brostugan för min första träff där smile

Kan väl säga som såhär, jag backade lite för långt men skulle precis köra fram när jag kände att det tog emot men hann inte riktigt så långt innan det small till.

När vi är ointresserade tar våra ögon stillbilder, när vi är intresserade gör vi långfilmer.

106 Inlägg
14 september 2011
Någon som kommer till Brostugan ikväll?
Dom har ändrat till höst tider då dom stänger 8 nu men ändå kan ju va trevligt att vara där en stund? smile

167 Inlägg
14 september 2011
Emil192 skrev:
Dom har ändrat till höst tider då dom stänger 8 nu men ändå kan ju va trevligt att vara där en stund? smile

kom till märsta på lördag istället tongue

106 Inlägg
14 september 2011
Vinga skrev:
Emil192 skrev:

kom till märsta på lördag istället tongue

okej smile

62 Inlägg
14 september 2011
Jag tänkte ta mig till brostugan idag... var där 18.00 sist men ingen kom förrän 19.00.... så jag droppar nog in vid sjubläcket så jag slipper sitta ensam i en timme.

1 Inlägg
18 april 2012
blir det nått ikväll? tänkte åka förbi en sväng och kolla, någon som ska dit?

Tryck och pys-åka
884 Inlägg
18 april 2012
Ja hörni.. om det inte är drivis och snö som kommer farandes i sidled från himlen kankse det kan vara tid att börja med ett litet studiebesök till brois och kolla att det står kvar som det ska.

Nu när det fortfarande är lite off-season så kan jag misstänka att dom stänger vid 8 eller va dom fick för sig förut, så att vara i där vid någorlunda bra tid är väll att rekomendera.

Jag tänkte ta förkylda flygplanet och rulla dit vid 18 iaf !

62 Inlägg
18 april 2012
Hade jag läst detta tidigare, så hade jag dykt upp. Nu snubblade jag in på bio istället. Får sikta in mig på nästa onsdag då!

Tryck och pys-åka
884 Inlägg
18 april 2012
Ja ni prospekt på att komma dit missade ingenting. Var snopet att komma dit nån minut innen 7 och det var jättestängt.  Jaja tongue

Sök