Jag kommer på nästa träff. Väntar fortfarande på tid för att lämna in bilen på verkstad, men har jag inte fått tid innan onsdag så kommer jag... Kan ju hända att en tredje person vill köra in i min bil
Det man inte har i huvudet, får man ha någon annan stans.
Hade planer till att komma ikväll men efter en incident med min kärra på jobbet såå blir det inte så.. Måste laga den.
Det är så tråkigt när sådant händer, det är så jag fått en av de två skador jag f.n. har på bilen. En parkeringsskada som jag fick enda gången på 8år som någon kört in i någon bil på "jobbets parkering" och det var då givetvis enda gången jag lämnat kvar bilen över natten där. Den andra skadan är en stolpskott som började backa på Frösundaleden vid rött sken. Totalt så ska det kosta runt 40k att laga vilket jag inte betalar något för som tur är. Väntar på att scstyling ska leverera fronten till verkstan så jag kan åka dit och få den lagad. Hur som haver så är det typ dags för mig att börja åka mot brostugan för min första träff där
Hade planer till att komma ikväll men efter en incident med min kärra på jobbet såå blir det inte så.. Måste laga den.
Det är så tråkigt när sådant händer, det är så jag fått en av de två skador jag f.n. har på bilen. En parkeringsskada som jag fick enda gången på 8år som någon kört in i någon bil på "jobbets parkering" och det var då givetvis enda gången jag lämnat kvar bilen över natten där. Den andra skadan är en stolpskott som började backa på Frösundaleden vid rött sken. Totalt så ska det kosta runt 40k att laga vilket jag inte betalar något för som tur är. Väntar på att scstyling ska leverera fronten till verkstan så jag kan åka dit och få den lagad. Hur som haver så är det typ dags för mig att börja åka mot brostugan för min första träff där
Kan väl säga som såhär, jag backade lite för långt men skulle precis köra fram när jag kände att det tog emot men hann inte riktigt så långt innan det small till.
När vi är ointresserade tar våra ögon stillbilder, när vi är intresserade gör vi långfilmer.
Jag tänkte ta mig till brostugan idag... var där 18.00 sist men ingen kom förrän 19.00.... så jag droppar nog in vid sjubläcket så jag slipper sitta ensam i en timme.
Ja hörni.. om det inte är drivis och snö som kommer farandes i sidled från himlen kankse det kan vara tid att börja med ett litet studiebesök till brois och kolla att det står kvar som det ska.
Nu när det fortfarande är lite off-season så kan jag misstänka att dom stänger vid 8 eller va dom fick för sig förut, så att vara i där vid någorlunda bra tid är väll att rekomendera.
Jag tänkte ta förkylda flygplanet och rulla dit vid 18 iaf !