Nu har man gjort det sista för den här gången o uppgifterna har kommit tillbaka o nu har man
270hk o 420Nm i bilen mot dess 150hk orginal..
Bilen hade 274hk vid 4200 varv o 1,4bars laddtryck..
Nya Spridarna o 4bars bränsletrycksregulator på Plats!!Tog 2 dar att montera då o-ringarna släppte från 2 spridare o ramla ner o la sig på ventilerna..Så man blev mottligt road av att skruva bort insuget..
![http://tk.files.storage.msn.com/x1pyOKpfgDESZ44awmKZtsT6wn5A_NL08UTZr_3UUoGBhVdkkAsTNrJMU2tKQtIxRZ7ChLnwflA5xfL5lnqZetfIBrA1MAf58TXVUMj0A_JwhR-UbYCpaha4G5YAyTg9yYL]()
Luftfiltret är anpassat för att få plats på nya 80mm Lmm-huset..O siliconslangen som går till turbon..från 80-60mm anslutning..
Fick även skära sönder halva värmeskölden för att få plats med Lmm-huset för jag vart tvungen att vända huset åt andra hållet..Man ser även till vänster i bilden den tjocka slangen som jag använde för att få bort vevhusventilationen från motor-rummet.
![http://tk.files.storage.msn.com/x1pyOKpfgDESZ44awmKZtsT6wh80yl6aqvW-Xyiwgj4PmUuO14Uz_1UJbudyTgSysmRgBdf_s0sLQ7T5y9jWN5laFArx4PMVBouu_Bo5PbTmRZLVeAd41bZsWtgJ-hnyypT]()
En liten överblicksbild då man kan se skillnaden om man vet hur det ser ut orginal..+ att den fina bulten som håller vinterdäcken syns fint ca 5 cm åvanför Lambdan där den för tillfället pluggar ett hål för en givare för avgasvärden..Kommer senare
![http://tk.files.storage.msn.com/x1pyOKpfgDESZ44awmKZtsT62eUmR6pgHGiNZLaN64kDlmJ9DJ8W4zrefWBmPcxaIQ83Ro7F6zCYtn__wk-I1vCqHsrHWV80sgSCXAFGktPZEXeFgFXEFoCpkLX3qCHdcx4]()
Hoppas ni tycker det ser bra ut...Ni får helt enkelt skriva om vad ni tycker..