Tack tack! Såg att Christian kommit igång igen! Kul för honom
taskig spruta (enligt honom), han var inte nöjd med resultaten. en iwata finns hemma, en ny kommer imorgon. en för vatten baserat och en för riktig lack. kunskapen finns ju..precis som du måste man lära sig allt från grunden själv för att kunna prestera arbeten som sticker ut. ALLTID impad av dina arbeten.
Man kan alltid klaga på dåliga verktyg, men oftast är det inte det som är felet..........
Tack tack! Såg att Christian kommit igång igen! Kul för honom
taskig spruta (enligt honom), han var inte nöjd med resultaten. en iwata finns hemma, en ny kommer imorgon. en för vatten baserat och en för riktig lack. kunskapen finns ju..precis som du måste man lära sig allt från grunden själv för att kunna prestera arbeten som sticker ut. ALLTID impad av dina arbeten.
Man kan alltid klaga på dåliga verktyg, men oftast är det inte det som är felet..........
frågar du runt så är det stor skillnad på vad man använder för verktyg, //jula// ell - proffs.( gäller ju alla verktyg) med kunskapen och vad det man vill uppnå, är stor skillnad. som alltid, nöjd blir man aldrig men med rätt verktyg så är det mkt bättre....
vad fan! hela stolpen behöver inte vara grön, kör....
Riktigt bra jobbat stellan Borde kanske komma och få min 05:a Type R rekondad av dig! har lite funderingar på att lacka mina fälgar oxå om du kan det. mvh
Riktigt bra jobbat stellan Borde kanske komma och få min 05:a Type R rekondad av dig! har lite funderingar på att lacka mina fälgar oxå om du kan det. mvh
Imorgon ska jag rugga upp ytan med 400 papper igen och lägga en mörk slipgrund på detta. Sedan ska skiten långklossas igen för att avslöja hög och lågpunkter. När allt ser rakt och fint ut så kommer jag lacka hela bilen solid svart för att verkligen avslöja ojämnheter. De ojämnheter som dyker upp kommer åtgärdas och sedan mattar jag ner hela bilen igen inför den slutliga färgen = solid blå!