To clarify the matter a bit; Smokeys 325;a går bättre än vad Lee's Supra gjorde när den var ORIGINAL.
Deras svenska är inte helt 100% men till och med jag förstod det Smokey skrev, sen att du Azid läste/uppfattade det fel är ju synd.
"jag själv personligen mkt bättre än honom på att köra men hade ändå inget och säga till när vi körde" <-- Han säger att han är en bättre förare men ändå inte hade något att säga till om mot Lee's Supra, svåruppfattat? Nej inte direkt, inte ifall man läser noga.
"hans orginal supra na hade inget och säga mot min 325i
hoppas det har underlättat för er som undrat hur den vässade na går i verkligheten." <-- Lee's ORIGINAL/STANDARD Supra hade inget att säga till om mot Smokey's 325a, så han hoppas att det ger er lite klarsikt i vad Lee's Supra i nuvarande form kan åstadkomma, då den modifierade(om än lätt) piskar hans 325a med lätthet.
Då har jag klartgjort lite hoppas jag. Dock så står jag på de flesta andras sida vad gäller TT versus Lee's NA, tror inte att Lee's bil än kan ta en TT förräns jag ser det, MEN det får vi se i sommar hur det står till med.
"When innovation meets passion!"