230-240kmh med morsans Chrysler Sebring Cab, men det viner för satans mycket i cabben i dom hastigheterna... känns som att ligga i 200 med ett tält... haha...
160km/h under övningskörning med farsans peugeot 607. Han frågade: "Tycker du det är lämpligt att köra så här fort under dom här förhållandena?" (trafiktom motorväg) Ja sa ja! Då sa han "Jag med.." =P
160km/h under övningskörning med farsans peugeot 607. Han frågade: "Tycker du det är lämpligt att köra så här fort under dom här förhållandena?" (trafiktom motorväg) Ja sa ja! Då sa han "Jag med.." =P
Haha! Har ett vagt minne av nån sådan kommentar oxå, Vi skulle åka från Varberg och hade bråttom, Låg och körde om i 150-160.. Folk var tvungna att köra om mig för att en del inte klarar av att bli omkörda av en övningskörare farsan satt bara o skratta när gubbarna skulle om i sina feta mercor!
Haha! Har ett vagt minne av nån sådan kommentar oxå, Vi skulle åka från Varberg och hade bråttom, Låg och körde om i 150-160.. Folk var tvungna att köra om mig för att en del inte klarar av att bli omkörda av en övningskörare farsan satt bara o skratta när gubbarna skulle om i sina feta mercor!
Jo man känner igen det.. Pappa brukade säga ibland efter omkörningar "tryck gasen i botten nu... ojojoj... vilket drag" haha, skitstolt över sin dieselmerca.. Dock det där med idioter som skulle om på 70 vägar slapp jag efter ett tag, jag vägrade använda övningskörningsskylten fler gånger .. Och stoppar poilsen en så kan man ju alltid säga att den måste ramlat av.