verkar som att många här inte gillar den extrema Need for speed/Fast and Furious stilen.
Det är ju Sverige vi pratar om. Sticker man ut ifrån mängden så är man väll onormal? eller?
Vissa bilar ser dock förjävliga ut. Medans vissa är lite mindre fina men med ett helt sjukt arbete nedlagt.
det finns ingenting som e onormalt! det e vi som e så jävla typiska, det ska alltid vara grupp-styling, enligt de "som kan bilar" huh! jag respekterar de som unikt-stylar sina bilar och som inte bryr sig om vad "de som kan bilar" tycker . //Marcus
kika gärna på mina bilar
-----------------------------------------------------------
var glad över det du har.. innan du förlorar det..
http://www.garaget.org/?car=168944 <- Mohahaha asså seriöst hur fan orkar folk? URUSEL passform och en riktigt riktigt ful front. Suck :S
Skulle du vilja förklara var det är URUSEL passform på kjolpaketet? Bara nyfiken..
Gärna!
http://www1.garaget.org/archive/70/6935 … 985563.jpg Titta där. Och har du inte sett det själv innan så är det Riktigt dåligt av dig. Det där ser för jävligt ut. Den glipan hör inte hemma på ett bilbygge. Dessutom så sitter ju nummerplåten snett! Sen ser det illa ut när du inte "vågat" lacka dom svarta listerna precis över kjolarna. Jag antar att det är pga att dom är mjuka - men det går ju att fixa. Ser bara bedrövligt taffligt ut.
Dock så är grundtanken med bilen klockren. Gul bil med svarta fälgar = Me like!
jag tycker att killen i fråga ska vara nöjd med bilen glipan är lju inte större än på en dodge viper där kan vi snacka kass passform på saker och ting:|
Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly
Street-design.se
PSC/Pure Street Custom
Personligt högsta - 142,05db med budgett 3000kr
(hade blivit högre om inte lådan varit för liten & sluten)
Letar med ljus och lykta efter ett Cheva Nova 68-72 objekt att ta sig an.
Så grymt trakiskt att en sådan bil ska behöva se ut så där! Borde nästan va skott pengar på den som förstört bilen.
Är det inte det? Ser ju i alla fall ut som om att den gått igenom ett kulregn
En SAAB utan turbo är som en räkmacka utan räkor ;)
Åker SAAB 9-5 Aero , SAAB 9-3 Nordic 333 concept ,Subaru Forester 2.5 XT eller en än så länge turbolös Honda CBR 929 Fireblade beroende på väder o humör :D