mYGeL skrev:
inte för att vara jobbig och tjatig men tycker det är jobbigt att behöva fylla i lösen o det varje gång.
tidigare så tryckte man när man kom in direkt på mina sidor då kom inloggnings grejorna fram direkt och det sparade namnet och lösen bara trycka på enter så var man inne...
Nu måste man trycka där uppe på logga in och fylla i allt varje gång.
Har tryckt kom ihåg varenda gång jag loggar in men det funkar inte här hemma eller på jobbet. har Mozilla firefox på båda ställen och hade inga problem tidigare..

Sen om man klickar på vem som lagt till som favoriter kommer bara en lista med namn efter varanda tidigare var det mkt bättre utformat enl mig. mkr enklare snyggare osv..
Mvh
Kryssa för "kom ihåg mig" och se till att cookies är aktiverade i webbläsaren. Det fungerar utmärkt och du behöver inte bry dig om att logga in i fortsättningen. Senaste Firefox fungerar utmärkt som webbläsare, jag använder det själv på jobbet dagligen, och hemma använder jag Safari. Båda är inställda att "komma ihåg mig" och jag behöver sällan logga in med lösenord, bara om jag av någon anledning nollställt cookies i en av webbläsarna.
Det du beskriver är inte en funktion hos Garaget, utan en funktion i din webbläsare som in sin tur inte verkar fungera på dynamiskt laddade formulär.
Senast redigerat av chrizz (9 juni 2010)
"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."