6052
Sök

Vilken koppling till bmw 325i e36 -93?

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
13 juni 2010
Trådstartare
Tjena, kopplingen börjar bli lite dålig på 325an, så är väll dags att byta snart och funderar då på att köpa en 6 puckad sinterlamell och köra med min original tryckplatta istället för att köpa en ny original koppling, blir ju även billigare och borde bli lite aggresivare på kopplingen också smile

Så det jag undrar är ifall det är denna jag ska ha?
http://shop.klracing.se/cgi-bin/ibutik/ … p;Visn=Std

Misstänker att det är den då kl-racing bara hade två kopplingar till bmw, ena va 228mm och den jag länkade va 240mm och jag misstänker ju att en 325 e36 borde ha en stora lamellen? Men då jag är osäker så är det ju lika bra att fråga smile

MVH//Glenn

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
14 juni 2010
Trådstartare
Ingen?

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

"Unloaded"
1 557 Inlägg
14 juni 2010
240mm är M3 och ev 328 tror jag. Du ska nog ha 228, men för säkerhets skull; släng iväg ett mail till grabbarna på PPF med dina frågor om vässad koppling. Och du får inte lyfta tråden på egen hand =P

"When innovation meets passion!"

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
14 juni 2010
Trådstartare
Okej, tack för svar... verkar vara som du säger smile

KHRacing
29 oktober 2011
Skall du byta bara lamellen så se verkligen till att den nya har exakt samma tjocklek. annars funkar det ej

Sök