vad tycker ni är "coolast" att kunna ta ett grymt kort eller att kunna redigera det?
själv tycker jag att kunna ta ett kort så det ser redigerat ut är grymmast
Det var lite konstig fråga kanske.Man kan aldrig göra en dålig bild bra.Skit in skit ut.För att en bild ska kunna bli riktigt bra så måste ljussättning och kompossition stämma och bilden ha potential att jobba vidare på.
vad tycker ni är "coolast" att kunna ta ett grymt kort eller att kunna redigera det?
Det var lite konstig fråga kanske.Man kan aldrig göra en dålig bild bra.Skit in skit ut.För att en bild ska kunna bli riktigt bra så måste ljussättning och kompossition stämma och bilden ha potential att jobba vidare på.
Ingen fråga är konstig
Men jag uttryckte mig lite dåligt, vad är mest professionellt, att få till en bild grymt utan och redigera, eller o redigera den bra.
Ingen fråga är konstig
Men jag uttryckte mig lite dåligt, vad är mest professionellt, att få till en bild grymt utan och redigera, eller o redigera den bra.
Det tar nog betydligt längre tid att bli en duktig fotograf mot att bli en duktig redigerare.
A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
3 929 Inlägg
1 januari 2011
Absolut! Det är svårt att redigera. Det är svårt att ta en bra bild. Vet du vad som är svårast? Att kombinera dessa. Ta en bra bild och då har man ett bra ursprung. Sedan ytterligare utveckla den och redigera den till en bra bild.
finns ägaren på gorg ??? jag vill ha en sån i julklapp av tomten, så han får börja gå och dela ut julklappar, han behöver ändå trimma upp sin tjocka mage haha.. snygga bilder i hela tråden BTW.
Roger Rodas 19751031 - 20131130. (Han dog samtidigt som PW)