Trimmchipp vid 30.000 mil

Frodwin Ny dag, nya tag, nya möjligheter!
12 september 2010 · 100 Inlägg

Är lite sugen på att chippa min 745 Turbo som nu rullat 30.300 mil. Där är inget gjort vid bilen mer än öppet filter.Har hört mig för lite men får ju olika svar ang chippning. Gör mig lite osäker men nu undrar jag om man kan chippa bilen eller om man ska undvika de?

Tack på förhand :):)

Volvo S60 D5 "R Diesel" (2006)
81an
12 september 2010 · 566 Inlägg

Har chippat flera stycken som gått så långt. Sen hur många har inte gått dom milen nu. Inga nya bilar längre. Kör bara wink

Frodwin Ny dag, nya tag, nya möjligheter!
12 september 2010 · 100 Inlägg

Jasså. Nej men de gör ju en lite osäker när man hör olika svar men finns de ngt chipp du kan rekomendera annars. Har kollat lite på BSR och Autotech men de är ju helst inga första hands val. Försökt få tag på Vikingchipp men dem finns inte längre verkar de som. smile

Volvo S60 D5 "R Diesel" (2006)
KarlsssoN Elektriker!
12 september 2010 · 45 Inlägg

Frodwin skrev:
Jasså. Nej men de gör ju en lite osäker när man hör olika svar men finns de ngt chipp du kan rekomendera annars. Har kollat lite på BSR och Autotech men de är ju helst inga första hands val. Försökt få tag på Vikingchipp men dem finns inte längre verkar de som. smile

Jag vet att Kim_J köpte några fina chip till sin svarta 240 med B230FK. Utav en kille i Gbg. Hör med honom vetja! smile

En signatur...
81an
13 september 2010 · 566 Inlägg

Jag har köpt på kl-racing i falköping. Funka bra!

770_EVOLVE GREASEMONKEY
13 september 2010 · 822 Inlägg

Alltså det kan funka hur bra som helst, och det kan också skita sig helt, det är ju upp till dig själv om du vill testa liksom .. smile

Mvh S.Österdahl
BMW 525i (1989)
Stenzzon
13 september 2010 · 173 Inlägg

bara maila Göran på http://www.vikingchip.com/ o skriva vad du har för bil o motor o vad du är mer ute efter för efekt  o vad du har gjort med motorn så säger han vad för chip han rekomenderar som de har köpte ett Ecomax av dem i början av sommaren

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang