Holmqvist;s Dodge Magnum SPL Dynamics. Sugen på nått nytt
Projektet startade vintern 2010/2011 med att göra om inredningen samt ljudbygge. Kommande vinter fick bilen ett helt nytt utseende med bland annat ny lack. Strax innan Elmia 2012 stod bilen kvar och den visades upp för... Visa mer
Svårt och svårt va det väl inte men eftersom det va mitt allra första bygge jag någonsin genomfört så va det lite pyssel att få till det. Nja det gör jag väl inte riktigt, så duktig är jag inte. Men jag kan rekomendera en om du vill
En SAAB utan turbo är som en räkmacka utan räkor ;)
Åker SAAB 9-5 Aero , SAAB 9-3 Nordic 333 concept ,Subaru Forester 2.5 XT eller en än så länge turbolös Honda CBR 929 Fireblade beroende på väder o humör :D
Kokain hade varit lite fränt Bra med pengar man hade tjänat på 33kg iaf Nya fälgar är det inte, och inte heller dämpmatta. Det finns det redan gott om i bilen
Skivor och belägg från min sponsor www.bromsmannen.se Kan starkt rekommendera honom
Tack för trevlig läsning sen sist jag var här -jag blir även imponerad att folk känner igen mig och min firma men det är ju klart man har ju sålt bromsar i 7år nu så en o annan lär ju veta vem jag är
Keep up the good work Derbi -tittar in igen vid tillfälle
I helgen har jag och min polare Staffan Musse Jansson gjort ett jädra ryck med bilen. Den är så gott som helt återmonterad av gäller insidan och det mesta på utsidan börjar hitta tillbaka till sin plats Bjuder på några få bilder så ni inte blir ledsna ;P
Här har vi vingen som hittat tillbaka.
Vad ska man säga om detta? Blir jävla bra iaf
Looking good. Nya lister, handtag och backspeglar på plats.
Derbi det blir så jäkla bra det där. Blir roligare och roligare för varje pryl man sätter tillbaka och helheten börjar komma fram. Jag är ledig nästa helg också