Kommer såklart, frågan är bara om man ska ställa ut eller inte. Är det lugnt o komma in lite senare?
klart du ska ställa ut, det gynnar träffen och gör att den förhoppningsvis bara växer och växer. Jag tycker alla borde ställa ut eller donera en femtiolapp för det goda syftet
Jo det har du faktiskt rätt i, såg nu också att det var 10:00-12:00 som insläppet var o inte 08:00 som en annan fåne trodde så det fixar sig nog!
YES klart du ska dyka upp! Men presentera dig nu med
Du glömde det sist! haha
Absolut, man ska ju vara där från morgon till natt så det blir kanske lite svårt o undvika det Har inte varit på Wangan Meet innan, var nog min bror som var där sist då den fortfarande var i hans ägo
Jo det har du faktiskt rätt i, såg nu också att det var 10:00-12:00 som insläppet var o inte 08:00 som en annan fåne trodde så det fixar sig nog!
Du glömde det sist! haha
Absolut, man ska ju vara där från morgon till natt så det blir kanske lite svårt o undvika det Har inte varit på Wangan Meet innan, var nog min bror som var där sist då den fortfarande var i hans ägo
AH I see Ja men då e d lungt! Ska bli kul ses iaf
Wheel hoe and proud of it.
Rays/Work/SSR/HRE/BBS/Enkei - Stay legit and don't buy shit!
Du glömde det sist! haha
- KLART DU SKA STÄLLA UT
när det gäller priser 1-3 så är det vi i crew som sätter priset, vi ser inte bara på utsidan även vad som har gjorts när vi gått våran runda och antecknat och väljer ut dem vi tycker om och är intressanta så söker vi upp ägaren till bilen där personen får berätta lite om sin vad som har gjorts o.s.v
Priser än så länge 1-3 Domar bedömning People Choice Lång Distans ( Längsta körning ) ( Motor klass, Bästa Motor ej bestämt ännu)
- Elmia var kanon, mycket folk i Montern tack Superior Imports, Vi blev intervjuade Kommer komma upp snart, dekalerna skickas iväg på tryck i veckan och pokaler ska beställas nu börjar det närma sig
"Understeer" is when you hit the fence with the front of the car.
"Oversteer" is when you hit the fence with the rear of the car.
"Horsepower" is how fast you hit the fence.
"Torque" is how far you take the fence with you.
- Elmia var kanon, mycket folk i Montern tack Superior Imports, Vi blev intervjuade Kommer komma upp snart, dekalerna skickas iväg på tryck i veckan och pokaler ska beställas nu börjar det närma sig